okt
25

26. hét

Címkék: védőnő 26.hét | Szerző: tollpihü | 4:58 pm

...ez áll a naptáramban a mai nap alatt.  hogy megy az idő!

tegnap hivatalosan is elkezdtem a ch-diétát. mit diéta, inkább hízókúrának kellene nevezni. egy füzetben vezetem, hogy mit eszek - aztán átszámolom a bevitt ch mennyiséget. tegnap a megengedett 160 helyett, 120-at ettem, de tényleg nem tudtam volna többet. ma is 90-nél tartok, és ha vacsira nem rendelek egy komplett dobostortát, akkor nem hiszem, hogy 120-130-nál több lesz a vége.. azért továbbra is figyelek rá, kontrollnak nem rossz..

 

nagyon rossz éjszakáim voltak, hol kistódi, hol a rémálmok nem hagytak aludni. nem tudom, másokat is kínoz-e, a könyvek szerint még korai... szerencsére elmúlt éjszaka jót aludtam, de a hétvége szörnyű volt. nem gondoltam, hogy már most ilyen nehezen találom majd a helyem esténként. hol ez zsibbad, hol az. amikor épp nem zsibbad semmi, akkor kistódi él éjszakai életet, vagy kistódi-apu játszik traktorosat. korábban nem volt gondom az alvással, hát most tessék...

tegnap és ma védőnőnél is jártam, mert volt egy kis bibi az ilyenkor viendő reggeli mintámmal, de a mait szerencsére rendben találta. több pihenést javasolt, ezért kt-apu tegnap papucsférjet alakított. nem mondom, jól állt neki, de tudtam, hogy nem lesz hosszú távú a dolog. és tessék, ma még haza sem ért ;) nehezen találja meg az arany középutat :-) lehet, hogy minden nap emlékeztetnem kellene, hogy több pihenést javasolt a védőnő?? na, jó! nem szekálom, mert már most nagyon klassz apuka!!

még egy hónapig tervezek dolgozni, azt hiszem ez bőven elég is lesz. a sok ülést továbbra sem szereti domborka, és azért akármennyire is igyekszem sétálgatni, mégis zömében ülőmunkát végzek. aztán a december hamar elrepül a karácsonyi készülődéssel, és hipp-hopp itt lesz a január vége is!!

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr53207929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása