nov
3

tegnap

Címkék: babakocsi | Szerző: tollpihü | 8:56 am

tegnap elmentünk a babakocsiért!! a doboza majdnem akkora volt, mint maga az autónk ;) kistodi érezhette, hogy valami fontos dologért utazunk, mert oda és vissza végigdörömbölte az utat. a karcsapásokból arra következtettem, hogy visszafele elkezdhette összerakni egyedül :)

miután hazaértünk, álltam a nagy doboz előtt, és próbáltam fékezni a kezeim, hogy ne szedjem szét. nem ment.. persze egyedül nem boldogultam, és kistodi-apunak megesett a szíve. összerakta a vázat, és meg kedvemre tapogathattam a tartozékokat!! amikor az eladó rakosgatta a különböző részeket, és mutatta mi minden trükköket tud a masina - egész egyszerűnek tűnt.. néhányat kipróbáltam, több-kevesebb sikerrel. elképzeltem mi lesz, amikor majd domborka is benne ficereg - akkor mit fogok alakítani?! kíváncsi leszek majd az első utunkra!! :) eddig elkerülte a figyelmemet, az eladónő említette, hogy a hordozóban a baba az első három hónapban csak fél órát tartózkodhat, mert a gerincének nem tesz jót. ennek utána fogok nézni. egyébként gyönyörű, remélem kényelmes is lesz ;)

este tettünk egy nagy sétát kt-apuval. kellemesen elfáradtam, azt gondoltam kistodi is, és így nyugodt éjszakánk lesz. korán el is aludtam egy könyv fölött, aztán hajnalban ismét virrasztottam, sikeresen felébresztettük kt-aput is, aki megpróbált szép szóval hatni dombira; sétáltam egy picit, olvasni is próbáltam, miután másfél óra után sem ment az alvás.. végül elszenderültünk, és reggel ismét az ütemes hadonászásra keltem ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr97216791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása