nov
9

Címkék: kelengye bébiőr | Szerző: tollpihü | 8:50 pm

ma délután vittem a doktorbácsihoz a véreredményemet; nem kis izgalommal üldögéltem a váróban. nagy kő esett le a szívemről, amikor is azt mondta, hogy ezzel az eredménnyel megúsztuk a kórházat! persze a "diétát" folytatnom kell, és valamikor lehet, hogy még egy terheléses is vár rám, de ha panaszmentes leszek, akkor legközelebb csak a hónap utolsó napján kell mennünk hozzá. akkor kell majd emlékeztetnem a táppénzes dologra is. nagyon megkönnyebbültem!!

délután beugrottam az akciós boltba, és meg is vettem a bébiőrt. kistodi-apu letesztelte, megpróbált a lányával kommunikálni, de ebbe be kellett nekem is segítenem :) ha már ott jártam, bekukkantottam a baba-osztályra is. alig várom, hogy Barssal nekiálljunk a nagy bevásárlásnak ;) anyi rózsaszín kis cucc lógott ott, hogy egészen beleszédültem. azért nem értem miért kell a kislány-ruhák kilenvenkilenc százalékának rózsaszínűnek lennie.. leendő kistodi-nagypapának bele fog fájdulni a feje ebbe :) :

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr25223876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása