nov
13

bundazsák

Címkék: kelengye bundazsák | Szerző: tollpihü | 6:59 pm

Mikita Bundazsák B-062401 Rosemunka után elindultunk bundazsákot venni Barssal. tényleg azt akartam.. ennek ellenére újabb rugikkal, kardigánokkal tértem haza :) mostantól visszafogom magam, és a szükséges dolgokra koncentrálok, nem mintha ezek nem lennének szükségesek, mégiscsak egy kis nőci domborodik odabent ;) dundazsák nuku, jobban mondva olyat nem találtam, ami tetszene, és az ára sem horror.

Bars viszont vett fülbevalót, hipergyorsan :) közben a pocim medicinlabdává alakult, negyon elfáradt, mire hazaértünk.

tegnap este elkészült a gobelin-bambi kistodinak, még kistodi-apu is besegített a készítésébe. gyorsan beszereztem a hosszú téli estékre egy keresztszemes balerinanyuszit, már neki is láttam.

 

és még valami, gyarapodott a plüssállat-gyűjteményem (aminek tulajdonjoga hamarosan átszáll domborkára) egy kisvakonddal, amire már régóta vágytam. KÖSZI kt-apu!!!!!!!!!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr7228088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.11.15. 14:43:30

:)))))))))) én is gobleineztem egy malackát, tegnap lett készen, holnap majd feldobom a képét :)))
jó munkát neked is :))))))))))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2007.11.15. 17:26:24

én is felrakom majd, csak még a kerete hátra van.. most kell ilyesmivel foglakoznunk, januártól erre úgysem lesz időnk ;)

katalinka (törölt) 2007.11.17. 12:01:33

Most olvasom, hogy gobizol! Majd teszek fel en is kepet, mert van nekem is egy csomo kezimunkam.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2007.11.17. 12:12:26

szóval benéztél hozzánk :) én nagyon kezdő vagyok, de nagyon lelkes (csak a hátát ne nézze meg senki) ;-)
süti beállítások módosítása