nov
19

zizinap

Címkék: mandarin | Szerző: tollpihü | 7:08 pm

kistodi egész nap cséphadart odabent, valami fontos dologgal foglakozhatott, mert szüntelenül matatott (talán épp fordul?!), a hasam minden irányba huppog. tökéletesen együttműködünk egyébként, mert én is a szokottnál ingerültebb voltam ma, eléggé összecsaptak a fejem felett a hullámok. nagy franc egyébként, mert megvárta amíg számolom a rúgásokat, majd a következő órától vette izmosabbra a figurát, viszont így nem kell fejlesztenem a matektudásomat. kiváncsi leszek, hogy egy óra múlva, amikor ismét striguláznom kell, topon lesz-e.

 

elfelejtettem eddig írni, hogy mandarin-függő lettem. ha nincs itthon, komolyan kétségbe esek, úgyhogy ez nem fordulhat elő.. :)érdekes, korábban nem szerettem különösebben.. kiváncsi leszek, hogy jövő télen is ekkora sikere lesz-e nálam ;)

 

 az előbb tekertem egy picit a szobabicón, mert kistodi-apu nem engedett el sétálni - nem tetszett neki az útvonal.. mit mondjak; cseppet sem könnyű ekkora dudorral a hasamon tekerni. azért jólesett szép lassan, imitálni a biciklizést..

a héten csak két napot dolgozom, aztán szabin leszek. remélem, most már a munkások  helyet adnak a takarításnak.. szóval takarítok itt, és takarítok ott. itt, hogy viszonylag rendet hagyjunk majd magunk után, és ott, hogy szép tittaság legyen :)

7végén uncsitesó-lagziba megyünk!! klassz lesz egy bálnát (én ;-)) szép ruhába öltöztetni. majd elbújok a fényképeken :)

na megyek, mert leesett a vérmandarinszintem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr98234682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.11.20. 12:57:40

bálna... :))))))) én is voltam pár hete lagziban...hát a tánc az nem ment...
mandarinfüggőség :))))))) olyan jót röhögtem...amióta a vasat szedem dugig eszem magam mandarinnal...ma már fotót sem tudok csinálni, mert a tegnap vett adagból már semmi nincs...és most, hogy írtad, hogy mindig kell, hogy legyen otthon kicsit pánikba is estem...
el is ültetek egy magot, ami majd emlékeztet ezekre a napokra :))))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2007.11.20. 13:25:09

ááááááá, ez nagyon jó ötlet!!!!!!!! azt hiszem követlek, és megmentek egy magot én is az utókornak :)
süti beállítások módosítása