dec
7

ismét egy bundazsák!!

Címkék: kép bundazsák | Szerző: tollpihü | 6:11 pm

most már akár elköltözhetünk az északi sarkra is, újabb bundazsákkal bővült dombi ruhatára :) a múltkor kaptunk egy nagyon szép hófehéret kistodi-apu nagymamájától, és korábban Bars is beszerzett egyet. csakhogy mindkettő valószínűleg nagy lesz az idei télen. bár, én már feladom ezeket a méret-mizériákat, amíg ki nem bújik kistodi - nem tudok viszonyítani. mindenesetre Bars - biztos, ami biztos - beszerzett egy csöppebb darabot az első időkre. ez nem átalakítható ugyan, de nagyon édi. vasárnapig csak mms-ben gyönyörködhetek én is benne:

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr77256135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.12.09. 08:10:48

A méret-kérdés valóban addig kérdés, amíg meg nem születik a kicsinyed. Sőt! Akkor derül majd ki az is, hogy miket fogsz előnyben részesíteni. Én már ott tartok, hogy a zárt rugdalózókat, amikről azt hittem, hogy na azok aztán absolút kedvencek lesznek, szóval azokat nem is szeretem annyira :)
Minden esetre a bundazsákod nagyon helyes. Ennek valóban hasznát veszitek, mert a picúrokat ebbe a leg kényelmesebb öltöztetni.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2007.12.09. 10:30:08

remélem beválik majd! hogyhogy nem szereted a zárt rugikat? én betankoltam belőle ;) biztos menet közben derül majd ki, mi praktikus, mit szeret majd Ő és mivel boldogulok majd én... alig várom, hogy referálhassak :)

Ingrid 2007.12.09. 19:56:25

hosszú a lába és nincs olyan rugi, ami ne lenne rövid. a nagyobb számúak pedig fent is nagyok. ezért nem szeretem.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2007.12.10. 09:24:18

:) ettől nagyobb bajotok sohase legyen. nagy hasznát fogja még venni a hosszú lábainak :) már most irigylem (a 157 cm-mel) :))
süti beállítások módosítása