dec
9

a kismamis könyvekhez való viszonyom elég érdekes. nem szereztem be túl sokat belőlük - úgyis mindegyik mást ír - így aztán kettőt-hármat forgatok rendszeresen. eleinte csak az adott hét, hónap történéseit olvasgattam el előre, aztán egy idő után egyre nagyobb léptékkel haladtam. addig-addig olvasgattam, mígnem elérkeztem a szülés fejezetéig. aztán haladtam visszafele, vagy folytattam az adott héttől. mígnem  aztán, erőt vettem magamon és belefogtam a babakijövetel témakörbe is. nagy lépés ám, de csak elkezdeni volt nehéz :) már nem félve lapozok tovább, hanem teljes lelki nyugalommal olvasgatom mi fog történni velünk maximum 53 nap múlva ;)

szóval, ma is lapozgattam az egyik könyvet, és miután a szülés témakört bekebeleztem - gondoltam, itt az ideje lassan azzal is foglalkozni, hogy mi minden fog történni kistodival idekint. így aztán elkezdtem magamba szívni a tudást nullától egy hónapos korig, kistodi-apu közben gyerekdalokat gitározott nekünk. a legjobban a fejlesztőjátékok témánál időztem - ezen belül a nyelvkidugós játékot említettem kt-apunak, amikoris a baba egy idő után elkezd minket utánozni, és visszaölti ránk a nyelvét. kt-apu gitárt félredobva, elmélyülten nyújtogatta a pocimfelé a nyelvét, és megkérdezte: - na jó, de csak akkor ha már kijött?! :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr42257962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása