jan
21

kezdem azt érezni, hogy a kisasszony olyan jól érzi magát a pocimban, hogy esze ágában sincs kibújni, és mi már örökre így maradunk. kistodi-apu volt anno ilyen ráérős, ő hat napot húzott rá anyukája pocijában. kismamiságom elejétől úgy éreztem, domborkánk korábban fog érkezni, az elmúlt hétvégére tippeltem érkezését. úgy tűnik az anyai megérzésem mínuszban van még.. :)

ma takarítok egy nagyot, hátha egy ideig nem lesz rá alkalmam ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr38305435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.01.21. 11:39:52

Olvasva Téged, teljesen a magam szülés előtti gondolatai kelnek életre...:) Nekem is meggyőződésem volt, hogy Hunc még novemberben közénk érkezik, de ő is szépen kivárta (megjegyzem napra pontosan!) a kiírt dátumát!
Jajj, de izgi itt Nálatok már minden nap!:)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.21. 12:45:56

akkor igazán precíz volt, Hunc ;) most már fogalmam sincs nálunk mi lesz.. a megérzéseimet viszont a kukába hajítom :)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.01.21. 14:09:46

de jó, most hozzád izgi járni, igyekszem is majd mindig sort keríteni, hogy benézzek...drukkolok hogy minden simán menjen! a megérzések nekem sem jöttek be :)))
egyébként olyan fura dolog ez...10 napja még mindennapos kismama voltam én is és máris nosztalgiával gondolok vissza az utolsó napokra...és pár nap és Ti is babázni fogtok és máris hiányozni fog a pocakod és "irigyen" olvasod a szülni készülő kismamikat :)))) persze boldogan, mert ott lesz a babád :))) nagyon fura kettősség ez...

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.22. 10:30:44

de jó újra látni Vöribegy :) szretném már ezt a kettőséget én is megélni ;) nagyon türelmetlen vagyok néha..
süti beállítások módosítása