jan
23

csentem

Címkék: kép recept pihe főz | Szerző: tollpihü | 10:47 am

Ingrid karácsonyi bejegyzései között olvastam, és azóta készülök nekiveselkedni az elkészítésének. ma eljött végre az én időm, kistodi-nagyszülők ugyanis diétába fogtak. szerintem azért, hogy domborka mellett jól mutassanak /és mindenki azt hihesse sétáltatás közben, hogy ők a szülei ;o)/, és engem bosszantsanak, amiért egy ideig még nem fogyizhatok.. de az ő indokuk egyszerűbb, irigylik, hogy hamarosan pocak nélküli leszek (megjegyzem azért, igen fittek és csinosak ők mindenféle fogyi nélkül is). no, mindegy, a lényeg, hogy ma éppen szénhidrátnapot ülnek. ennek örömére, gondoltam meglepem őket, és persze magunkat is. az illata csodálatos, és szerencsére, egy icipici darab a formában kívánkozott maradni, így aztán már azt is tudom, hogy az íze is mennyei. szigorúan a recept (itt illene Ingrid oldalát megjelentetnem a recept szó alatt, de nem tudom hogy kell :) - segítsen valaki!) szerint haladtam, és még fogok sokszor ( porcukor a tetejéről a diéta miatt maradt le:))! Ingrid, Neked ezer hála, ezért a finomságért! alig várom, hogy a dolgozó hangyacsalád hazaérjen, és felszeljük őt: 

 

 

 

 

 

 

 

 

ps: sikerült a hivatkozás!! Ingrid segítségével, aki ismerve bloghasználati hiányosságaimat, ábrákkal illusztrálva mentett meg ismét :D

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr1308354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.01.23. 12:46:38

Egészségetekre :) Én úgy látom kevés benne a fahéj ;) mindezt onnan, hogy a színe kicsit halovány, nagymama mindig azért könyörög nekem, hogy ne úlozzam el a fahéjat.. pedig IMÁDOM!

Nos, a linket pedig elküldöm mailben, hogy hogy tudod beszúrni ;)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.23. 15:13:00

gondoltam, hogy kiszúrod! egy kanállal elcsaltam, olyan soknak tűnt a 3 :) de tényleg elbírja. közben megérkezett a család egy része, naggggyon ízlett nekik! puszi

cucka 2008.01.23. 16:12:07

most már kipróbálom én is :) Nagyon ízletesnek látszik ...hmmm... az a baj, hogy már nem foghatom a kívánósságomra, mint pár hónappal ezelőtt! :DDD

cucka 2008.01.23. 16:13:15

...és az Ingrid egy kincs! :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.23. 19:04:16

biztos ízleni fog, Isteni finom! ne halogasd sokáig ;)
süti beállítások módosítása