feb
25

újabb aji

Címkék: babamasszázs | Szerző: tollpihü | 7:39 am

tegnap meglátogattak minket kerianyuék, sajnos csak rövid időt töltöttek velünk. azapuval szövetkeztek, és Lucával nagyon szép  és hasznos ajándékot kaptunk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

még kismama voltam, amikor elhatároztam, hogy amint lehet, kényeztetni fogom domborkámat babamasszázzsal.

a könyv részeltesen leírja a masszázs előnyeit, fejlesztő, nyugtató hatását. lépésről-lépésre bemutatja a teljes test átmozgatását, és az enyhe betegségek (láz, hasfájás) tüneteinek csillapításához alkalmazható fogásokat. a babamasszázst másfél hónapos kortól ajánlják, de részleteiben már korábban is alkalmazhatóak az egyes masszázsformák. én hetente egy-egy plusz testrész átmozgatását tervezem, a héten elindulunk a lábacskáktól és folytatjuk majd apránként a has, kar, hát, arc kezelésével. úgy tervezem, és a könyv is azt ajánlja, hogy akkor térjünk át a következő testrészre, amikor az előző már rutinosan megy, illetve a baba is készen áll a továbblépésre. Luca a könnyű "anyaféle" tornát szereti, feltéve, ha nem éhes :) remélem a "szakszerű" (ez azért enyhe túlzás, mégiscsak én fogom végezni ;))masszázs is elnyeri majd a tetszését, és nagy örömünket leljük benne mindketten. ehhez igyekszem majd megfelelő hangulatot teremteni, és figyelni a reakcióit, hogy elérjük a fő célt; egymásra hangolódva még jobban megismerjük egymást, és átmozgassuk a csöpp kis testet, lelket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr73352687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöszi-Andi 2008.02.25. 13:25:16

Fúú - ez tényleg szuper ajándék :)
Alig várom, hogy mi is itt tartsunk :D
Szuper lehet masziszni a babucit :)
(Irigykedős - de nem sokáig - ikon)

ágauncsi 2008.02.25. 20:19:21

annyira sajnálom, hogy nem tudtam elmenni én is hozzátok...már nagyon kíváncsi vagyok az egyre gyönyörűbb Lucára....és a szüleire is természetesen.

Ingrid 2008.02.25. 22:26:54

Jaj! Ez nagyon jó lesz, meglátod! Imádni fogja! Heléna is imádja, amikor masszírozom. De csak engem fogad el ;)
Egyszer azon kaptam, hogy hátmasszázs alatt hangosan óbégat a jóérzéstől :)
Kívánom, hogy Lucának is ilyen jó élményei legyenek :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.26. 10:54:02

Ágauncsi, gyere külön ;) hiányzol nekünk! sokat mesélek Rólad Lucának, a takaróról (is) mindig eszembe jutsz!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.26. 10:54:35

Ingrid, köszönjük! majd elmondom Lucának, hogy heléne is szereti ;)

Andi, hipp-hopp és kezed a sok simogatástól fog zsibbadni!

RKriszta 2008.02.28. 08:56:13

Megvárod mig elhervad ez a gyönyörú virág? Vagy jössz végre?? ne tessék igy eltünni...:-)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.28. 10:11:22

:)) Nálad ólálkodtam Kriszta, nem láttad? ;) puszi márcsakrövidideigkismama
süti beállítások módosítása