már
28

a pilates és én

Címkék: torna | Szerző: tollpihü | 7:38 am

kellékek:

egy kéthónapos babával rendelkező anyuka

egy kéthónapos kisbaba

egy pilates dvd

drogériás bevásárlásom alkalmával kezembe akadt egy pilatesdvd. természetes haza akart velem jönni. miután minden kellék adott volt, nekiláttam az életemben egyre rendszeresebben beépített tornának, és felavattam új edzőpartneremet. pléd a földre, gyerek a kiságyba (hasra, hogy ő is eddze has- és hátizmát), cumi a szájába - hogy anya beleélését semmi se akadályozza. dvd a laptopba, play. anya a földre, mély levegő, belégézés. gyerek nyöszörög. kilégzés, belégzés, lassan, nagyon lassan. baba oázik. anya fel, cumi be, vissza a földre. már a ferde hasizmoknál járunk, mikor ismét sírás a kiságyból. erősödjön csak a kis tüdeje.. dolgozik a hátizom is már. aztán a cumibetevőizom is, csak azért, hogy a pilates nyugalomba segítő lényege is érvényesülni tudjon. mire a gyakorlatsor végére érünk, és a jól megérdemelt nyújtás következik, picibaba alszik. dvd ki, ma is mozogtunk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr47398801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tannita 2008.03.28. 09:36:06

Nagyon ügyesek voltatok! Hatalmas gratula!
Megcsináltam a makarónit! Fincsíííííííííííííí nagyon! :DD

Bingi 2008.03.28. 10:11:15

Ez amolyan baba-mama torna volt akkor:))) Ne adjátok fel!:)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.03.28. 13:01:42

Istenem de jót röhögtem...láttam magam előtt...
és a cumibetevőizom :)))))))))))

Szöszi-Andi 2008.03.28. 13:18:22

Már látom előre, én is így fogom nyomni ..
De hős vagy, hogy így tornázol!! Remélem nekem is lesz erőm .. ;) meg időm .. és ALíz is partner lesz benne!

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2008.03.28. 17:14:27

Minden elismerésem a torna miatt a Tiéd... Én egyszerűen nem tudom magam rávenni.. pedig de meg volt az akarat.. hogy mire dolgozok ne egy vizilóméretű védőnő ( mondhatni Ursula) vonuljon az osztályon fel-le... De marad az Ursula "dizájn" :)))

cucka 2008.03.28. 20:17:58

:)))) Édesek lehettetek nagyon! :)))
Én is rászántam magam, pár napja nekilódultam a kis esti tornának. Valóban kicsi és valóban esti... ;)

Ingrid 2008.03.28. 21:54:53

Óóó.. drága, hát te ezt nemjól csinálod :))))))
Nem így kell! Na, majd készítek erről egy bejegyzést, de most CSAK NEKED MEGSÚGOM:
Gyerekkel a karodon mindent! Cipőfelvétel, öltözködés, jövés, menés, aztán ha elfárad ott a másik karod, felemeled, leemeled, levegőben játszol vele, aztán legugolsz vele (gyerek még a karodban), hemperegtek az ágyon, közben még mindig lóbálod, emelgeted, kiveszed, leteszed, felemeled, leengeded, és garantálom, hogy izmod megdolgozatlan az nem marad :)))) És mindent úgy csinálsz, ahogy nektek jól esik (vagy nem...)
De én így is büszke vagyok Rád! Megpróbálni, aztán végül "csak" cumibetevőizom-erősítést végezni, nagyszerű dolog!
Szép hétvégét!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.31. 08:50:35

Ingrid, mebpróbálom követni tanácsaid, azt hiszem, menni fog ;)
süti beállítások módosítása