már
31

keresztelő

Címkék: kép ünnep keresztelő | Szerző: tollpihü | 11:43 am

Lucababa, kis szeretetcsomagunk, tündérien viselkedett szombaton. már egészen zavaró, hogy állandóan csak dícsérni tudom, olyan vagyok mint azok az anyukák, akiket mindig is irigyeltem, és "utáltam", amiért szuperlativuszokban emlegetik csemetéiket.  a lényeg a lényeg, Luca keresztény útra tért, jól belakomázott az étteremben, mindenkivel 'beszégetett', mosolygott, bezsebelte a simiket és puszikat, alszizott, gondolkodott, szemlélődött.. és este jött a bónusz - nekünk - (ennél a résznél, gondoltam korábban magamban, hogy persze, és majd ha én hazudok, akkor azt te is hidd el..), kilenc órától reggel fél nyolcig aludt Luca, kipihenve a keresztény útra térés első lépéseit :)

további képekért klikk Lucára ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr6404209

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kala Health b V 2018.01.18. 15:23:43

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.03.31. 13:21:04

Gratulálok, meg az átaludt éjszakához is! :) Nagyon szép ruhácskája lett végül Lucalánynak! Olyan kis nyugodt baba! :)
Szépek vagytok nagyon! :)

Tannita 2008.03.31. 13:31:59

Mint mindig, most is meseszép volt a KisHölgy! Gratulálunk a Nagy alkalmakhoz! (Egyikhez jobban, mint a másikhoz)
Csak dicsekedj nyugodtan, van miért, és van kire! :P :))

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.03.31. 17:54:59

Megtaláltalak titeket Bingi oladlán :-) Nagyon édes a kislányod, főleg a cumis képe tetszik :-) Gratula az éjszakához, nagyon ügyes kislány!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.31. 18:38:55

szia Panda! köszönjük! a kiscsaj ügyes, de én valahogy jobban kipihenem magam, ha egyszer felkelünk éjjel, már úgy megszoktam :)

Cucka, Anita :) puszik

Bars 2008.03.31. 19:26:52

Ügyi voltál!

lucapu 2008.03.31. 20:40:14

vége a tutyimutyi pogány életnek... :)

Ingrid 2008.03.31. 21:51:03

Nagyon-nagyon gratulálok!

Bingi 2008.03.31. 22:08:20

Hűha Luca! Nagyon komoly dolgok történtek Veled! Nagyon ügyes kislány vagy, hogy végiglaudtad az éjszakát. Anyának meg mondd meg, hogy ne beszéjen butaságokat és csak ne akarjon felébredni éjszaka. Éjszaka aludni és pihenni kell, ahogy ezt már Te is tudod :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.01. 09:48:59

dehogy vagyok ügyes, Bars! nem ilyet akartam..

Bingi, a lányom okosabb nálam, már most ;)
süti beállítások módosítása