ápr
10

Lucanapirendünk

Címkék: kép fejlődés babamasszázs | Szerző: tollpihü | 12:09 pm

egy ideje kialakult napirenddel büszkélkedhetünk. nem szeretném más kismamák idegeit pengeélre állítani (én is utáltam ilyeneket olvasni, nem hittem, hogy a szerencsések közé fogunk tartozni..), de mégis lejegyzem, hogy egyszer megmutathassam Lucnak, hogy is teltek ekkortájt napjai.

5 és 6 között ébresztőt fúj - Lucapu ébresztőórájára nincs szükség, majd bendőtömés után szundi még

9 és 11 között ébred - kaja és kétnaponta ekkor brumizik (ma rácáfolt..). ezt követően ébren van. ekkor tánci, torna, pihiszék (ami kétnaponta árnyékszékké avanzsál), játszószőnyegezés, ugribugri és megannyi játék. aztán pici alszi várható, ha sikerül kifárasztanom

12-14 között újra kajcsi - utána pici játék, és szundi (legtöbbször babakocsiban, séta közben)

17 körül újabb kaja - azután pici szendergésekkel (Lucapuölébenjáték..), de zömében ébren tölti az időt fürcsiig.

20kor fürcsi - előtte torna, masszázs - és utána is egy rövid (szárazka bőrét testápolóval kényeztetem ;))

20 óra 30 fele vacsi, és alszi, valahogy így:

ez azért nem mindig zökkenőmentes, de 22ig eddig mindig bedobta a szunyát.

...és indul a kör újra...

persze, Luca sem gép, és nem egyforma minden napja, ahogy a programunk is néha közbeszól, de alapjaiban ügyes kis ritmust alakított ki magának. semmire sem erőltettük, így van összerakva ;)

ami bevált mostanában, a hasonalvás. sokan ellenzik, de Luc is olyan, mint mi, csak piciben.. mi is szeretünk hason aludni, és ő is. van, hogy egész éjjel hason durmol.. szinte csak a babakocsiban van háton, de tegnap már ott is hason ment csak az alvás.

most, hogy ezt a bejegyzést megírtam, tutira jön murphy... és borul az egész :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr56419618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.04.10. 13:43:34

Nagyon ügyes Luca baba! És őrületesen hasonlít a mi napunkkal! Annyi különbség van csak, hogy mi 9-ig elalszunk általában, de amúgy detto ez van nálunk is!:)
Ma pl. negyed 7-kor ettünk először aztán negyed 10, kicsi játszás, kivittem a kertbe az utazóágyában és azóta alszik:D Na közben behoztam mondjuk,mert hülye idő volt..hol megfagytam, hol megsültem és féltem, hogy megfázik:D

Bingi 2008.04.10. 13:45:48

Jajj hát a lényeg! MEgzabálom a kiscsajt! Édes kis manócska ! ...és irigylem a körmeidet!;)

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.04.10. 20:28:57

jaj, ezt el lehetne adni az aventnek..reklámba illo ez a kép. csodás...

Tannita 2008.04.11. 14:39:00

Murphy maradjon csak ahol van! :p Tessék nagyobb bizalmat adni Tündérkének. Különben is ha jól fut a program, az csak jó!
Amúgy meg én is alá tudom támasztani, hogy vannak ilyen Mintababák, hisz nekem is van egy! :DD.
Gyönyörű ezen a képen is! :)

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.04.14. 07:52:24

Lehet én maradtam le,,,mit eszik Luca??

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.14. 08:29:38

Kriszta: minden alkalommal szopival kzdünk, és utána kapja a tápszeres pótlást.
süti beállítások módosítása