máj
19

győztem..

Címkék: kép tea | Szerző: tollpihü | 10:01 am
..én és az alma-citrmofű tea :) talán nem kiabálom el, de úgy tűnik hogy az érettségire már nem csak tápszert kell Lucának csomagolnunk. tegnap délután majdnem 50 ml-t cuppantott be némi torzult grimasszal.. azt hiszem ez nem rossz.. Ő is hangos csatakiáltásokkal nyugtázta a teljesítményt és követelte az imádott új kedvencét - tükörtojást, hogy jól összenyálazhassa, mint egyébként mindent.

a hétvégén sok minden első történt ismét velünk, itt van ugye a tea; részünk volt az első közös intimfürdésben, azaz kettesben pancsiztunk este, mert a család egyik tagja sem ért rá; anya először volt babaexpón, és lehet, hogy utoljára..; voltunk focimeccsen is, ahol hangos kurjantásokkal drukkoltunk Lucapuéknak; először volt a zapuval erdőben kettecskén és kitudjamégmithagytamki...

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr91476444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.05.19. 10:22:27

Szia Luca!

Ugye, hogy ráéreztél a tea fincsi ízére? És még mennyi sok finomság van, majd meglátod! Anya biztosan sok finom gyümölcsöt fog Neked majd adni és akkor fogsz ám igazán cuppogni:)
Na és ezek az első dolog...fűű, ezekből is van ám még nagyon sok!
Látom a tükörtojás nagyon finom;) Édes vagy nagyon:)
Puszi Neked és Anyukádnak is!

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.05.19. 13:52:03

Jó étvágyat a tükörtojáshoz :)
Az együtt pancsi nagyon jóóó :)
Finom is a tea, főleg ha jön a nagy meleg, kell egy kis frissítő!!

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.05.19. 14:45:48

A citromfü táet Zsófika is szereti.......Mi még nem pancsiztunk együtt!Babaexpó milyen volt?Sokan voltak?

Csőryke 2008.05.19. 15:28:54

Ügyes csajszi vagy Luca! Meglátod finomak ám ezek a teák és egészségesek. Anyukád is nagyon szeret teázni!
Milyen volt a baba expó? Milyen standok voltak?

Noémi · http://www.foldanyo.blogspot.com 2008.05.19. 20:20:27

háááát..babaexpóra mi sem megyünk többé:-))) Bár rossznak nem rossz, de a tömegnyomorral összekötött gyerekhiszti nem volt épp a legjobb párosítás anno..
Nagyon édes vagy Luca! Hirtelen elcsodálkoztam, hogy hány hónapot aludtam át, hogy Te már tükörtojást eszel..aztán LEESETT!

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.05.19. 21:35:07

Na igen, nekem is kikerekedett a szemem, hogy Luca már tükörtojást eszik :D aztán néztem a képet... Milyen beleéléssel nyammogja :D Milán is szereti ezt a teát. Az együttfürdés szerintem ezután nálatok is rendszeres lesz, mert annyira jóóóó!

Csillagbaba · http://csillagcsalad.freeblog.hu/ 2008.05.19. 22:11:07

:D:D:D Hát mit mondjak?,?A tükörtojásba beleremegett a gyomrom..... Aztán meggyőztem magam, hoyg ez kizárt! :D:D:D Amúgy jók az ELSŐ programok! :)

Ingrid 2008.05.19. 22:41:36

Óóó... most látom, hogy hülyeséget írtam múlt nap.
Az ALMA-CITROMFŰ Heléna kedvence is :)
Lucával milyen jól elteázgatnának ...
Az első közös fürdés élménye pedig.... felejthetetlen :)

Puszi, szép álmokat kis tükörtojásos :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.05.20. 07:47:37

áá, az intimfürcsi csak annyit tesz, hogy kettesben voltunk, de nem egy kádban. biztos felejthetetlen lenne.. lehet, hogy furcsa, de én nem szimpatizálok vele. /ne vessetek meg../. meg kivitelezhetetlen is lenne, mert csak zuhanykabinunk van - megrögzött tus párti vagyok ;) - Luca élvezkedhet csak a fürdőkád nyújtotta élvezetekben :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.05.20. 07:54:02

Bingi,Panda, remélem Luca fogta az üziket, és rákap végre a kulináris élvezetekre ;)

Kriszta, Csőrike, babaexpo, hm.. nagy tömegnyomi volt, sokan hozták a gyerekeiket, alig lehetett moccanni. nagyon sok használt cucc volt, és bár én szeretek turkálni, ide nem így készültem lélekben.. főként új termékekre lettem volna kiváncsi..

Noémi, újabb közös vonást véltem felfedezni ;) akkor jövőre együtt NEM megyünk, jó?

Bakacsimba, Csillagbaba :D

Ingrid, egyszer majd összehozzzuk őket egy ötórai teára Őket ;)

Tannita 2008.05.20. 09:05:12

Húúú ez egy klassz hétvége volt akkor! A legeslegjobb az első közös pancsi lehetett! :)
Luca mindenképpen ügyesebb, mint Csenge, mert Csenge kb 3 hónapja fogadja el a nemvíz innivalót. :S :D
süti beállítások módosítása