jún
17

bezazulok, segítség!!!

Címkék: nehézségek fog | Szerző: tollpihü | 8:58 pm

no, akkor; essünk túl rajta. három napja Lucát megszállta valami lény. kezdődött azzal, hogy nem evett rendesen vasárnap, amit annak tudtam be, hogy elutaztunk kerianyuékhoz, és felkavarta az utazás, a sok új inger. ám, mikor este sem evett fényesen, csak 100milit elkezdtem a fogára fogni az egészet. hétfő új nap, új esélyek; gondoltam megváltjuk a világot, és szépen harmonikusan nekikezdtünk a hétnek. amikor 200 helyett csak 150-et evett, még nem fogtam gyanút. amikor egy percre sem tudtam egyedül hagyni, már kezdtem aggódni. és amikor a napot úgy fejeztük be, hogy volt amikor csak 60-at evett, a max. napközben 100ra rúgott csak, akkor már elég tanácstalan voltam. mindezt spékelte az állandó vonyítás, amint elléptem mellőle. ezt a jó sorozatot folytattuk mai is. alig eszik, ha nincs a kezemben ordít, de úgy Istenigazából. ez nekem nagyon új. Luca télleg nem volt sírós kölök. kezdek beleőszülni, abba ami most van. a hormonok sem kímélnek, nem kell részleteznem azt hiszem (pirosbetűsnapok).  totál tanácstalan vagyok. a fogak biztos ludasak, de az felettébb gyanús, hogy amint felveszem abbamarad a sírás. komolyan, még a budira sem tudok kimenni, úgy, hogy ne üvöltsön. emelett az iccakát végigalussza, néha felsír álmában, de cumival visszaszundizik.

próbáltam betenni a kiságyba, és időközönként bementem, jeleztem ittvagyok, nyugtatgattam, abbahagyta, de amint kiértem rázendített.

na, szóval velünk ilyen még nem volt a négy és fél hónap alatt. ez normális fogzás idején? túl nagy elvárás még egy ilyen csöppségől, hogy ellegyen egy picit (fél órácskát) egyedül a játszószőnyegen, pihiszékben? de ezt értsd úgy, hogy ott vagyok ám, egy légtérben vele, csak épp nem rázom neki a csörgőt, nem mondókázok, csak simán beszélek hozzá... a kiságyba tevés végső elkeseredésemben van, terápiás jelleggel. vagy iyenkor még nincs terápia, hurcolni kell álló nap a kis fenekét? segítsetek please! ha iígy kell lennie, elfogadom, hogy irreális elképzeléseim vannak vele szemben. no, talán máris jobb, hogy kiírtam magamból. majd meglátjuk holnap tíz óra fele mit mondok ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr95526083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.06.17. 22:12:47

Húú Drágaság nincs ötletem sajnos. Most én is a fogakra gyanakszom,mert pár napja Maja nagyon nehezen alszik el...ma már adtam neki homeost...
Luca alszik eleget napközben?? Mert ha Maja fáradt, nem aludta ki magát akkor szokott ilyen anyás lenni...

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.17. 22:16:15

na ez az, napközben kb. háromszor-négyszer alszik cirka háromnegyedórákat. szerintem ez kevés, mármint nagyon ritkán van, hogy egy-másfél órás szundi is becsúszik. de mondom iccaka meg durmol. ááá, nemtom. holnap szurit is kap, akkor lesz oka anyásnak lenni..

Pocakos Macska 2008.06.17. 22:22:33

Hááát, mikor Nóri csinált ilyet én is a fogra gyanakodtam, azt hiszem Ő is ennyi idős volt. Szerencsére két nap alatt túlettünk rajta, fog azóta sincs. Kitartás, lehet az időjárás viseli meg, vagy fáj a pocija :(

Kata 2008.06.17. 22:31:39

Szia, eddig csak olvastalak, de most olyan édes volt a segítségkérésed, hogy írok:-) Tapasztalataim három gyerekkel és homeopátiás szerekkel:
Én a fogzásra fogtam. Merthogy jobbat nem tudtam. Chamomilla c15-öst adjál neki a tünetek alapján, 3 golyót óránként. Nekem az első adagtól beájultak aludni, de addig adhatod, amíg nem lesz jobb. Ha nem használ mondjuk 5-6óra múlva sem , jöhet a Pulsatilla, ugyanígy.
Nekem a középső gyermekemet operálták. Nála egyértelmű volt, hogy így dolgozta ki magából a traumát, az altatást főleg. Erre igazából ő alkati szert kapott, de csak egy éves korában, az hozta ki belőle. Addig meg ringtatás, közelség, figyelem, amennyit csak bírtok adni. A sírástól könnyebb lesz neki, másképp nem tudja kommunikálni szegényke. Csak hallgatni iszonyú nehéz..., tudom.
Sok erőt, kitartást, és ne feledd, nem tartanak örökké ezek a kemény napok!!!! Én sokszor attólpukkantam le, hogy azt hittem így maradunk:-)

Noémi · http://www.foldanyo.blogspot.com 2008.06.18. 03:27:04

Emlékszel a centis hasonlatra? ;)

Tannita 2008.06.18. 07:00:41

Személyes tapasztalatom, hogy az, ami nem kézzelfogható, és nem egyértelmű, az jobb esetben fog, rosszabban hiszti! Nálatok még egyértelműen belefér a fogzás körébe, bár szintén tapasztalat, hogy a fogzásra iszonyat sok mindent rá lehet fogni.
Mindenesetre, ha 1 hétnél tovább tart a feszkó, már ne esküdj meg a fogakra... mert azok is periódusban szekálják Lánykádat!
És van még egy kérdésem? Nem ért el Luca egy következő fejlődési ugráshoz? Mert az is tud meglepő dolgokat produkálni, viszont ha az, akkor ahogy jöttek, el is múlnak a tünetek :p!

Bingi 2008.06.18. 08:34:59

Pihü: az szerintem is kevés. Legalábbis Majából kiindulva. NEki kell pl. reggeli után 2-3óra, aztán tízórai után 1-2óra, ebéd után 1-2óra szunya...De tudom, hogy ahány gyerek annyi igény...viszont az okosok azt írják, hogy úgy 14-15óra alvás kell nekik...ez megvan?

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.06.18. 08:56:11

Szia! Én viburcol-t adok Zsófimnak a fogzásra.... Szerintem bevállt..... Már ha a foga miatt ilyen.Ha nem lehet front,vagy bármi más is! kitartást!!!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.18. 10:44:44

PM, poci szerintem nem ludas, időjárásra én is gyanakodtam.

Kata, köszönöm,hogy írtál! a polcunkon heverő chamomillából adtam Lucának reggel, és aludt még két órát. hogy ennek köszönhetően-e, nem tudom, de talán :) és igen, már én is gondoltam a műtétre is, a fene tudja, mi zajlott, zajlik le a kis buksijában. viszont félek, hogy ha most túl sokat kényeztetem, később még nehezebb lesz. tudom, szeretetből sosem elég, de mégsem járja, hogy csak kézben nem sír..

Noémi, hogy ez tegnapnem jutott eszembe :)

Anita, lehet, tegnap este hasra penderült. a fogzás, meg tényleg állandó fájdalom, rapszodikus. lehet, hogy nála csak nappal van :-P

Bingi, éjszaka alszik 10 órát egyvégtében, nappal olyan két-hármat összesen maximum.

Kriszta, kitartok :) viburcolt is próbáltam, hááát.. talán a chamomilla ma reggel hatásosabbnak bizonyult..

köszönöm lányok, sokat segített, hogy meghallgattatok! a nap végén beszámolok legkésőbb. most kaptuk meg az oltást, egyenlőre szundi van. huhhh..

Tannita 2008.06.18. 12:48:34

Azt ne hidd, hogy nem lehet csak nappal fogzani. Csengének 12, javítok már 13 foga van kint (szemfog áttört, még friss a hír), de még egy éjszakát nem virrasztottunk át a fogak miatt, sőt semmi miatt sem! :) Úgyhogy lehet, hogy éjjel nem fogzik Luc... ha fogak, akkor bármi lehet, de ezt komolyan írtam! Még hajhullás is! De az a Tied! :DDD
(Bocsi)

PandaDorka 2008.06.18. 15:15:54

Ha fog, én is Chamomillát ajánlom,de ezt már régen is írtam. Amióta szedjük jobbak a napjaink, éjszakáink, de ha nem szedjük, akkor Dórival is nehezebb. Mondjuk ő alapból bömbis kislány. Plusz még az időjárás is lehet ilyen hatással a babákra, bár az nem tartós állapot. Kitartást neked, és sok türelmet ,remélem hamar elmúlik ez az állapot, bármi is legyen.

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2008.06.18. 17:16:48

Kitartást!...

Nálunk is a Viburcol jött be anno. Dominó is korán kezdett fogazni, 4,5 hósan jött az első kettő, 5 hósan meg már 6 fogú volt... voltak nyűgös napjaink. :(

De így utólag már tudom hogy az mind semmi, ahhoz amit Lócim produkál. Mondjuk Ő mástészta, egyrészt még pici, másrészt meg brutál hasfájós..de az egész napos szenvedésre csak a hordozókendő jött be. Magamrakötöm, és nyugi van. És még a házimunkával is haladok :)
Ti nem próbáltátok?

Csillus

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.06.18. 22:12:48

Milán is fogzik, szokott nyügi lenni, de én azt figyeltem meg, hogy a szeles, esős, változékony idő (amilyen mostanában volt), akkor már tébolyítóan viselkedik, én se tudom letenni, csak ölben, sokszor még ott sem jó. Szóval nálunk az idő is beteszi a kaput, amióta megfordult, azóta amúgy is nyügisebb (mert visszafele már nem megy, pedig egyszer vissza is fordult...), de szerintem a foggal van a kisebb gondunk. Hát elég összetett dolgok ezek, ki tudja mi lehet a tényleges ok.... Fú, ezzel annyit segítettem, hogy semmit :DDD
A Chamomilla nálunk is bevált.
Én valami nyugis zenével mindig bepróbálkozom. Amikor már tényleg nem tudom őt cipelni, mert más dolgom is van, berakom a hordozót a babakocsiba, és mindenhová magammal gurítom. Ott kis ideig elvan, kap egy textilpelust, azt gyömöszkéli. Múltkor már én is magamra kötöttem kendőbe, kis ideig az is bejött. Olyan is volt már, hogy napközben is megfürdettem, addig is csöndben volt, és utána egész jót aludt. De tuti recept nincsen sajna, nálunk se mindig válnak be.
Türelem...kitartás...

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.19. 07:31:43

Pandus, adom, adom. látom,Nektek is beütött a krach, szebb napot Nektek is!

Csillus, Luc közel 8kiló. nincs kendőnk, de nem tudom, meddig bírnám ;)

Bakacsimba, a fürdés, már nekem is eszembe jutott..
süti beállítások módosítása