sze
4

lucaság

Címkék: fejlődés | Szerző: tollpihü | 7:37 am

este Lucus még lázas volt, hűtőfurcsi, kúp, majd a vacsi felénél álomországba szökött. hajnalban aztán felébredt. láza nem volt, így gondoltam kicselezem, hiszen beteg, elvek félre, Lucapu uzsgyi tápiért, hátha alszunk délig. mármint csak mi, azapu nem.. tápi beszlupa, durmi. negyed hétkor motoszka, éber szemek. enyhén puffogva, amiért nem jött be a csel, nekiálltam ágyazni, újabb tápiért menni. tápi gluggy, gluggy, neeem alszunk. na jólvan. kv bekészít, Luc büntiből kicsit vissza kiságyba játszani. térülök, fordulok.. no, megyek, hogy most már aztán átöltözzünk pizsiből és mit látok: ALSZIK :DD én totál felébredtem persze, jól megviccelt a lányom :)

nem is az a lényeg, hogy egyedül aludt el. bár nem szokása, azért volt már rá példa. sokkal inkább az, hogy akarhatok én bármit, ő dönt most már. hogy (hoggyal nem kezdünk mondatot..) mikor alszunk, mikor eszünk, mikor játszunk, mikor táncolunk, mikor sétálunk. én csak asszisztálok, és erőnek erejével próbálom azért néha a saját akaratomat ráerőszakolni, több kevesebb sikerrel ;) altathatom én, ha ő nem akar. és puffoghatok (ahogy teszem is néha, ha nem sikerül), de be kell látnom, hogy felesleges. mert ő a főnök.

tegnap óta van egy mozdulat, amivel levesz a lábamról. biztos sokaknak nem új a dolog, de nálunk tegnap kezdődött. ha nyúlok felé, hogy felemeljem, nyújtja a kis kezeit felém. imádom. ennél jobb csak azt, amikor a nyakamba bújik, majd az arcomhoz cuppantja a kis száját. mondtam már, hogy imádom?

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr77647591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legocsajok 2008.09.04. 09:06:40

Nehéz ez a Lucaság.:))) Azért remélem a kv felélénkített.:))) Ha megnyugtat én éjjel 3x keltem és reggel 6-tól játszunk.:) Vagyis most kidőlt Őnaccccsága.....

legocsajok 2008.09.04. 09:07:10

Hpsszzz...örülök,hogy láztalan Luc.:)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.04. 09:08:52

korai az öröm, már megy fel :(( jó szusszanást, megérdemled ;)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.04. 09:28:12

:) Tényleg nagyon jó érzés, amikor nyújta a karjait, hogy tessék felvenni :) Lázűződrukkokat küldünk!!!!

Tannita 2008.09.04. 10:33:11

Visszaaludt! :D Csengus ezt akkoriban lépte meg gyakran, amikor negyed 6-kor ébresztett! 6-ra fitt voltam és üde, Ő meg hork!!! :S
A karnyújtástól még mindig elolvadok! A puszi meg mindent kivált! És tudja is :$
:)

Bingi 2008.09.04. 21:45:08

Ez bizony így van...már nem apa vagy anyja hordja a nadrágot, hanem a gyerkőc:D
A karnyújtástól, arcomhoz nyomuló nyálas szájtól, amit puszinak titulálok én is odavagyok:)))
süti beállítások módosítása