sze
4

sikerüüüüült

Címkék: nehézségek namilyenjó | Szerző: tollpihü | 9:08 am

igenis lehet vizeletgyűjtőzacsiba pisitelkapni. az elmúlt hét hónapban párszor már szükségünk lett volna rá, de sosem jártam sikerrel. tegnap már beszereztem egy bilit (nem röhögni!) is. ám most sikerüüüült! apró örömök az életben... remélem az eredménynek is így fogok majd örülni..

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr4647680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tannita 2008.09.04. 10:34:01

Nagyon ügyesek vagytok! Nekünk nem sikerült! Remélem azért nem kell túl gyakran alkalmazni majd! :)

Tannita 2008.09.04. 14:26:09

Kérdésedre a válasz: Igen, a Paorinum is homeopátiás szer. De a kúra alatt nagyon erős koncentrátumban kapta. Azóta már a szelídebb fajtája van! :) Nem csodálom, hogy megkevertelek. :p Már nekem is írnom kell ;) De mindegy, csak használjon! Nem? ;)

Pocakos Macska 2008.09.04. 14:49:48

Hooooooooogy csináltad? Én 2X 3/4 órát álltam Vele a kádba, itattam és semmi...

Ingrid 2008.09.04. 15:52:25

Hahó :) Végre itt is írhatok, bár már olvastalak tegnap, csak most jut időm írásra is...
Ügyes vagy ezzel a pisiszerző zacsival :) A bilin pedig nem röhögök! Én egy ideje tervezem beszerezni, úgy gondolom sosem késő elkezdeni.
Talán nemsokára lesz erről egy bejegyzésem is.
Puszi!

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.09.04. 20:11:14

Ügyes vagy :D :D :D
Nem lehet egyszerű ...

PM - Neked drukk a művelehez :D

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.05. 06:56:31

Ügyesek vagytok :) Láz??

nani · http://nanye.blog.hu 2008.09.05. 09:37:48

Ügyi vagy! El sem tudom képzelni, hogy lehet azzal...
süti beállítások módosítása