sze
16

megérett egy újabb nyühögő poszt. ne mondja nekem senki, hogy egyszerű az anyaság. akármennyire is imádom a gyerekem néha egy börtönnek élem meg a gyedet. főleg a mostaniakhoz hasonló esős napokon. valahogy ebbe nem gondoltam bele, amíg Luc pocaklakó volt, és igazából senki sem készített fel erre. lehet, hogy azért, mert ez nem jellemző érzés? rajtam sokszor előtör sajnos.. persze átlendülök, de akkor is.. ha ezeket a napokat még tetézi egy nyűgös, hisztis, aludni nem akaró Lucababa igazi házisárkánnyá alakulok.

a szeptember Lucapu munkája miatt amúgy is nehéz, számolom a napokat októberig. utána rendszeres testmozgás ügyben teszek lépésket. kell valami állandó elfoglaltság gyerek nélkül. csak azért, hogy ne egy idegbeteg, önmagából kifordult anyuja legyen Lujzinak. no meg azért, hogy jobb legyen tükörbe nézni..

terveim között szerepel eljárni babaklubba a kisasszonnyal. a babuszit nem merem elkezdeni még, és igazából nem tudom, hogy a télen elkezdjük-e, tekintve Luc betegségeskedésit.. kissé határozatlan vagyok..

remélem ma látok ehhez hasonló képet, csak épp a kiságyában.. felhívom a figyelmet a lábtartásokra, a kis plüss Nyurgasrtuccal spontán alakult így ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr22665678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.09.16. 10:18:47

Ilyen málnatesű, annyiracsúnyahogymárszép struccunk nekünk is van:D
AMúgy abszolút megértelek és tényleg muszáj néha pár órára elmenni otthonról, kicsit feltöltődni és önmagad lenni. Kicsit ki kell kapcsolódni, mert különben akármennyire is szereti az ember a gyerekét valahogy elfárad és könnyen elfogy a türelme egy-egy hisztisebb napon.

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.09.16. 13:51:46

Megértelek!! Én sajna nem számíthatók senkire aki vigyázna Zsófira. Még heti 1-2 órát sem. Max hétvégén apa vagy anyukám de ez se jó megoldás. baba klub és ringató nálunk is szerepel a közeljövöben.

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.09.16. 14:37:59

Nekem is távol lakik a családom (220km), de valahogy mindenképp meg kell oldani a kimozdulást! Erre a legtöbb embernek szüksége van!
Én pl múlthéten miután letettem aludni Kirát elmentem a barátnőzni. Jó volt, kellett.
Kitartás!
Puszi

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.09.16. 15:21:27

ideértem nagy nehezen, még ma pótoltam be a hétfői blogokat is...az ok teljesen ugyanaz, mint amit itt leírtál...
idő, hideg, hiszti, betegség, takony, nemalvás, nemevés, ordítás...még jó, hogy legalább mi itt vagyunk egymásnak és mégsem vagyunk "egyedül" a kis sárkányainkkal :)))
cuki ez a póz, ahogy alszik!
a babaúszással kapcsolatban én sem tudom hogyan döntenék...a betegség miatt nem vinném, de amúgy meg jó hatással van az immunrendszerre...de azt hiszem én sem ilyen mocskos időben kezdeném...és csak halkan jegyzem meg, mert elismerem, hogy jó dolog, de én egyiket sem hordtam és a nagyok 5 évesen szuperül úsztak...szóval aki nem jár, az sem marad le semmiről...

lego · http://legocsajok.blog.hu 2008.09.16. 17:26:50

Hahó hahó! Megértelek,mi is kivagyunk. Nehéz türelmesnek lenni,nálam is elszakad a cérna. Én is vágyok a kimozdulásra. De gondolj arra,hogy a hideggel lassan beköszönt egy csodás ünnep,olyan amilyen még soha nem volt Nálatok. Hármasban átélni ezeket a napokat a legszebb a világon. ;))) Én már most próbálok ráhangolódni,bár tudom,hogy baromi messze van....
Szezon is hamar letelik,mi is Apa nélkül töltjük az estéket,hétvégéket. Kitartás!;)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.16. 20:12:42

:)) Bingi, eddig nem jutott eszembe málnához hasonlítani, de tényleg olyan ;)

Kriszta, sehogy sem tudod megoldani? ringató nálunk nincs.. legalábbis azt hiszem..

Bogi, akkor Neked sem egyszerű.. jól tetted!

VB, persze, nem marad le, de olyan jó lenne. ha az eszemre hallgatok, nem vágunk most már bele tavaszig..

Lego, ne is idegesíts. jójó, hogy jön a karácsony, de ilyen hamar??! Legoapu sportvadász, vagy hivatásos?

ildikó · http://davidreka.freeblog.hu/ 2008.09.16. 22:12:13

Biztos vagyok benne,hogy már sokkal jobb;) csak le kellett írni!!!ugye?
olyan jót mosolyogtam itt magamban a keresztbe tett lábacskáikon,mintha azt üzennék,hogy úgy kell nektek!!!!!!de a strucc is

ildikó · http://davidreka.freeblog.hu/ 2008.09.16. 22:14:26

én az úszást csak a kimozdulás kedvéért kezdeném el,ha nem úgy alakul vissza lehet csinálni...és a babaklub is jó ötlet,Luca is szeretni fogja biztos vagyok benne.

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.09.16. 22:38:31

Tollpihe! Ne szégyelld ezt az érzést. Nagyon jó, hogy le mered írni! Sokan ilyenkor értetlenül néznek, esetleg nemtetszésüket fejezik ki...
Mindig úgy gondoltam, hogy én aztán nem leszek játszótéren ücsörgő anyuka. Aztán mégis! Igaz, ennek köszönhetően vannak még most is meg az ott szerzett barátságok. Igaz, közben szinte mindenki elköltözött, de akiknek fontosak voltunk még most is keresnek, mi is megyünk hozzájuk.
Amikor Luca kicsi volt fontos volt, hogy kimozdulhassunk a megszokottból: babajátszóba jártunk, babamasszázsra, zeneoviba. Persze nem minden napra jutott program, de heti 1 is kizökkent a mélabúból.
Ne keseredj el, mint minden a hangulatod is változik :-)

*Nici* · http://szandibarbi.freeblog.hu 2008.09.16. 23:14:41

Kívánok Nektek sok ilyen keresztbetevős struccalegyüttlavós látványt Lucágyikóban :)

A többit sajnálom, de lehet az is közrejátszik, hogy ilyen hirtelen, és otrombán jött az ősz, és lehangolt, nem?!

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.09.16. 23:58:00

Drága Tollpihe - Mindenki érzéseiben vannak szerintem ilyen időszakok .. én is fogtam már padlót, meg mindenki.
Kell a kimozdulás, az önálló / baba nélküli program, mert simán bedilizik az ember 1 év alatt.
Alíz is összevissza csinál most mindent .. én most egy ideig nem merek este sem elmenni, amíg ezek a felsírások vannak.
Testmozgás .. egyelőre én is itthon nyomom .. de unom.
Azt hiszem kirakok egy felhívást a blogmra holnap ...
Kitartást neked mindenhez :)
Állítólag jövő héten kicsit jobb idő lesz újra!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.17. 07:56:35

köszönöm csajok, kilábalok ám ;) csak néha nehéz, mint mindenkinek.. és ha nem írnám le, akkor egyszer majd amikor Luc olvasni fogja, még azt hinné ő volt a világ legrendesebb kölyke. aztán nem is :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.17. 09:02:43

Juj, Tollpihém!
Mondhatni természetes mindaz, amit leírtál, hiszen mindannyian emberből vagyunk, nem tudod "dekódolni" magad csupán anyaságra, mert akkor gyakorlatilag megszűnsz létezni...
Nálunk is vannak bőven nehéz napok, néha elbújnék pár órára olvasni, vagy elmerülni egy kád vízben, vagy úgy elmenni moziba, hogy közben a gyerek nem kapaszkodik a lábamba, ezzel lelkiismeretfudalást okozva a kikapcsolódásomért...
Szóval van feldolgoznivaló bőven, de hát ezért vagyunk mi ilyen csodálatos teremtmények ;)

Puszillak!

Pocakos Macska 2008.09.17. 12:05:18

:) Ez nagyon egyszerre ment. Szerintem NINCS olyan ANYA, akinek ne lennének hasonló érzései, gondolatai.
Remélem összejönnek a progarmok. A babauszira a sokinő mondott valamit?

Tannita 2008.09.21. 08:37:12

Mint azt már olvastad, mozgásügyileg én is megtettem az első lépéseket! :P
Éééés Csenge mentes programként fogom tenni ezt! Eddig max 1 órára hagytam a Nagyival, de akkor amikor aludt, vagy sétaidő volt, tehát nem kockáztattam, de most? most minden más lesz!
És még valami: én értem, mire gondolsz! Ha rosszak vagyunk, akkor uccuneki így jártunk! :)
süti beállítások módosítása