nov
25

szó szerint. mióta kötögetek, semmire sem jut időm. mármint itt. pedig:

- Luca frufruja megrövidült. én fogtam, mama nézte, Bars pedig vágta. szerintem klassz. egészen más lett a pofija.

- azóta is bilibe rendezi az ügyet. nem kis büszkeséggel tölt el.

- babaklubban randalírozik rendszeresen. már labdázott és, "motorozott" is a gyerekekkel a kis pernahajder.

- a főztöm továbbra sem kell.

- egyre hisztisebb, toporzékol, ha valami nem tetszik neki.

- pont annyi foga van, mit füle.

- a térde kékzöldlila.

- megtörtént az első fülbevalós baleset. a hőn szeretett gitárral találkozott cseppetsemkis füle. szerencsére a fülbevaló kapcsa engedett, így nem lett horrorisztikus a történet.

asszem ennyi. de nem biztos..

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr15787237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2008.11.25. 13:39:35

Képet is tessen mellékelni! :)
Örülök, hogy a fülbevalós kalandnak nem lett csúnya vége!

Anita 2008.11.25. 14:14:51

Szuper a csaj na... ehhez nemfér kétség! :) Toporzékol??? Komolyan??? Hát Pihü, kösd fel... megnézném... csak hogy kicsit megnyugodjon lelkem, miszerint nem csak Csenge képes túlfeszíteni a húrt...
Fülbevaló: van egy visszatérő rémálmom... :Brrrrr... remélem soha nem hozza oda a kezében fogva a kisékszert... Puszi a fülére! De ne cuppanjon, mert attól a Holdig repülök az idegtől! :)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.11.25. 14:31:13

Halkan megjegyzem, a toporzékolásnak egy picit örülök, mert Dóri is szokott, és legalább így nem vagyunk egyedül (pirul, pirul) Bilizéshez gratula, nagyon ügyes Luca! Nekünk még bilink sincs, de ami késik... A taliról hiányoztatok!

cucka 2008.11.25. 20:07:24

Hogy haladsz a kötögetéssel Pihü? Tudtad használni az átküldötteket?
Örülök, hogy nem lett komolyabb baj a fülcsivel... :S
Hunor is toporzékolva hisztizik, ha valami nem az ő szája íze szerint történik... Luca édeskislány, neki szabad! ;)

Boglárka 2008.11.26. 12:56:05

Többek között ezért sincs fülbevalónk, mert félek a balesetektől... Nekünk még nem kékzöldlila a térdünk, de már előre izgulok, hogyan fogom viselni az eséseket...
A kötésedről majd egyszer kérünk egy fotót! :)

Bingi 2008.11.26. 13:33:30

Ó jajj, a kötögetést én elnapoltam. Kipróbáltam, de....ebből idénre nem lenne ajándék:DDD
Nagyon gratulálok a bilizéshez! Luca nagyon ügyes! Ránk rendszeresen kaja közben jön ránk , akkor meg inkább kajálunk tovább, mint hogy kivegyem és gyorsan bilire vágjam:D
Luca baba! Remélem a leveled mindenkihez eljut és minden kívánságod teljesülni fog!:) Puszi!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.11.26. 20:16:54

Bilin végzi a dolgááát????? Gratulálok, ennek kimondottan örülök, most mi is próbálkozunk, de kevés sikerrel.
Kötni én is kötök még, azóta valóban nem fontos a számítógép....
Vigyázzatok magatokra! Lucáról fotót tessék közzétenni!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.11.26. 20:52:13

PM, mindjárt mellékelek ;)

Anita, szerintem ez x kromoszómához kötődik. de azt nem hittem, hogy ilyen hamar elkezdődik ;)

Pandus, egyszer úgyis rátok törjük az ajtót ;)

Cucka, Hunor is??? megdőlt az elméletem..
Bogi lesz kép, de ne számíts nagy durranásra!

Ingrid, én nem erőltettem volna, de könnyen rákapott a bilire. de abban is biztos vagyok, hogy fog még fordulni a kocka.. jaj, ez a kötés! teljesen rabja vagyok!

Bingi, kössél zsepiket ;) az gyorsan megy :D

cucka 2008.11.27. 12:54:04

Miszter H. még magányában is képes hisztizni, ha pl. ki akar venni egy játékot a dobozából és az beleakad valamibe... ilyenkor igyekszem "láthatatlanul" kisegíteni őt, és nem venni tudomást a türelmetlenkedéséről... :S szép idők következnek...
Itt is mondom, ha vmi nem érthető, küld át a linket, szívesen lefordítom! :) (vagy kérdezz)

legocsajok 2008.11.27. 15:53:05

Bilizés....amindenit.Hihetetlen!!! Lucababa profi vagy!
Hiszti detto,fogak száma detto....szépen fejlődünk. Puszi Hédi

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.11.27. 21:51:15

Szép kis összefoglaló :)
A bilizéshez gratulálok :)
Ha nektek így ment, lehet én is megpróbálom Alízommal :)
Ügyesek vagytok mindenben .. hisztizik .. hát nőből van :D
süti beállítások módosítása