dec
8

adós maradtam..

Címkék: pihü elmélkedik | Szerző: tollpihü | 8:00 am

..egy játékkal. Bingi és Anita kiváncsiskodott gyermekkorom emlékei felől. a játék szabályai szerint a labdát tovább kellene gurítanom. szabálytszegek, de csak azért mert már oly régóta halogattam a megírást..

első emlékeim óvodáskoromra nyúlnak vissza: apus reggelente úgy engedett utamra, hogy egy magas toronyból figyel, amíg én az oviban vagyok, és higgyem el, mindent lát - oly jó volt hinni ebben.

anyukámmal viharos volt a kapcsolatunk. nagy mélységek és magasságok között lavíroztunk. kevés pozitív megerősítést kaptam tőle, inkább a negatív dolgokat hangsúlyozta, ez a mai napig egy űr bennem. talán ezért olyan fontos mások véleménye még ma is. persze kevesekre hallgatok ;)

imádtam népitáncolni. soksok klassz évet töltöttünk együtt.

nyaranta hittantáborban hűtöttük a levet. felejthetetlen barátságok, szerelmek szövődtek ott :)

az általános iskolában igazi hangadó voltam; aztán a gimiben szürkekisegérré változtam, majd a fősuli ismét felszabadult, bandázós éveket hozott. ez a kettősség máig lappang bennem. magam sem tudom melyik vagyok inkább..

az ünnepeink gyönyörűek voltak. főleg a karácsony, húsvét.

egyke vagyok, viszont sosem éreztem magam egyedül. mindig voltak körülöttem barátok.

nyálasabbnál nyálasabb zenéket halgattam. aztán egyszer megtört a jég. menthetetlenül beleszerettem Lovasiba.

általánosban versenytolvastunk egy barátnőmmel (magadra ismersz ;)?), állandóan a könyvtárban lébecoltunk. könyvet is írtunk közösen :D

ha gyermekkoromra gondolok, nem hagyhatom ki egyik nagymama citromhéjillattal teli finomságait, és másik nagymama utánozhatatlan sülthusiját.

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr12804558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nani · http://nanye.blog.hu 2008.12.08. 13:17:28

Milyen jó néha visszagondolni a gyermekévekre, ugye? És az ember rájön, hogy már akkor kialakult a személyisége, a szokásai, barátságai...

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.12.08. 17:56:15

Ez egy édi játék.-.-.

legocsajok 2008.12.09. 08:52:47

De jó volt olvasni...felismerem magamat a sorok közt...annyi minden eszembe jutott.:))))

Anita 2008.12.09. 13:10:44

Köszönöm! :)
süti beállítások módosítása