feb
12

nyúúúú rekord!!

Címkék: játék fog namilyenjó | Szerző: tollpihü | 3:33 pm

ma délelőtt cirka kétésfél órát egyedül jáccot Luc. azt hittem ilyen sose lesz. najó mellette voltam végig, de akkor is. én úúúúgy örültem. Cucka szavai csengtek a fülemben, miszerint az egy éves szülinap mérföldkő az ember életében. csak bízni tudok benne, hogy ez az állapot tartós lesz.

végre éjjel is alszunk. két nap alatt két foga tört át (immár ötfogú), asszem én is nyűgös lettem volna..

hát így vagyunk most.

ja, egy ideje eltalálom az ízlését, és zömében hazait eszik. ez is veriheppi. továbbra is mandarin függő :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr7939164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keresztanyu 2009.02.12. 18:09:18

Gratulálunk!No ugye, hogy mindíg van valami alapja a nyafinak!Luca Baba egy földre szállt angyal,csak ha baj van.......

Panda és Dóra 2009.02.12. 19:09:24

Gratulálok a fogacskákhoz, és az egyedül játszáshoz is! Azért ez nem semmi idő, mi mikor leszünk erre képesek...

Bongianyu · http://blog.bongor.hu 2009.02.12. 21:31:20

Pihü! Tuti tippem van fogzásra!A neve: Osanit! Igaz Ausztria és Németország a beszerzési hely, de használ. Nekünk legalábbis ez az egy vált be! Gratula a fogakhoz és az egyedüli játékhoz! :)

bingii 2009.02.12. 22:24:46

Ezha, ez tényleg nagyon szép idő! Maja pár percet van el egyedül, aztán le kell ülni mellé a szőnyegre:) Persze ha nem otthon vagyunk, akkor le se tojja a fejem:)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.02.13. 09:15:15

Gratula a fogakhoz:))) Egyedül játszás: drukk, hogy rendszer legyen belőle, és szerintem az is lesz. Máté is sokat elvan egyedül, na jó 2m-es körzetben ott kell legyek, de ez már hawai-dj, ahhoz képest, amilyen anyafüggő volt "fiatalabb" korában:)

Pocakos Macska 2009.02.13. 22:29:57

Szuuper, csak így tovább :)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2009.02.17. 15:24:38

Fúúú, de irigy vagyok :D Milán 10 percet sincs el egyedül...
süti beállítások módosítása