már
14

játsszunk

Címkék: játék | Szerző: tollpihü | 1:21 pm

másodszor talál meg minket ez a játék, melynek részleteiről lentebb olvashatsz. egyszer már, nemisolyanrégen Csengééken keresztül részt vettünk már benne, és gazdagabbak lettünk soksok könnyvvel, nem beszélve az izgalomról, ahogy Lucával a postást vártuk és bontottuk a csomagokat. most ismét játékra hívnak minket, és ezúttal azoknak szeretném a levélkét továbbküldeni, akik ittésmost jelentkeznek ;)

hogy mit is kell tenni?

"Azért kapod ezt a levelet, mert azt szeretném, hogy Te is részt vegyél egy játékban, amelyet most leírok Neked. Ehhez kérd meg Édesanyádat, hogy 8 napon belül küldje el ezt a levelet/e-mailt hat 0-7 év közötti gyereknek.
 
Ezt a játékot óvónők hívták életre azzal a céllal, hogy növeljék a gyerekek könyv iránti szeretetét, és hogy kapcsolatot teremtsenek gyerekek között.
 
Édesanyádnak a következőképpen kell kitöltenie a levelet: az első helyen szereplő gyereket nem kell figyelembe venni (neki én küldtem már egy könyvet), a másik kettőt pedig a rangsorban előre kell tolnia, és a harmadik helyre a Te nevedet, korodat és címedet kell beírnia. Az így majd első helyen szereplő gyereknek, Édesanyád küldjön egy általatok választott könyvet.
 
Ilyen módon, pár héten belül 36 gyerektől kapsz egy-egy könyvet! Érdekes lesz azt is látni, mennyi helyről érkeznek majd azok!"

nosza, játékra fel :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr701001683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogaram 2009.03.14. 20:41:26

Ez tetszik! Milyen lista alapján?

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.03.14. 21:05:59

Bogaram, hat gyerkőcnek kell továbbküldeni, akiket Te választasz (és Luca ;)). a pontos neveket és címeket (akiket a levélbe írni kell, illetve az egy könyvet küldeni) emailben küldöm, ha tényleg érdekel.

és várok még 5 játékoskedvűt :)

ilgya 2009.03.15. 09:21:52

Én is megint kaptam kettőt(levelet),de egyszerűen már annyira a piramis alján vagyunk,hogy nem is reménykedek,hogy kapunk valamit. Kettőt kaptunk már az előző játék kapcsán,de olyan ismerősök jóvoltából,akikkel szinte mindennap találkozok. nem akarom elvenni a kedveteket,de benne van a pakliban,hogy nem jön könyv.
Ti megkaptátok mind a 36-ot?

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.03.15. 09:35:01

neem, azt azért nem vártam. 14 érkezett, azért az nem rossz arány szerintem :) piramisnak piramis, de azért össze nem hasonlítható a felnőtt verziókkal ;)

Tannita 2009.03.16. 08:24:06

Örülök, hogy Ti is ilyen sok könyvet kaptatok. Szerencsére nekünk is elég sok jött vissza! :) Bár én azt mondtam, ha 2-3-at visszakapunk, nincs miért aggódni... :)
Örülök, hogy jobban vagytok.

bujszi 2009.03.17. 13:52:34

Szia!

Engem - minket is érdekel ez a játék! Hova, mit küldjek? Köszi!

Ingrid 2009.03.17. 14:10:02

Szívem, én már továbbküldözgettem, de így is csak öt kisembert tudtam beszervezni :(
Sajnálattal tapasztaltam, hogy a játék nem arat osztatlan sikert (ezért egyszer majdnem fel is adtam), így másodjára nem merek belevágni...

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.03.17. 19:37:31

bujszi, elküldöm a freemailes (ami nekem megjelenik) ímélcímedre a tennivalókat :)

gneke 2009.03.19. 21:40:10

@tollpihü: Szia!
Így félig ismeretlenül írom, hogy jövő héten egy 15. is várható:-)))) Ma adtam fel. De még egyszer nem mennék bele, mert nagyot csalódtam sok ismerősömben.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.03.26. 19:59:32

Gneke, köszi! :) ugyen még nem kaptuk meg, mert a héten nem tartózkodtunk itthon, és a posta a nagyi munkahelyére érkezik. ;)
süti beállítások módosítása