okt
10

| Szerző: tollpihü | 6:25 pm

háát, nagyon mozgalmas nap van a hátunk mögött. egy kolléganőmnél jártunk ma, aki ellát mindenféle hasznos babatanáccsal. ma is azért mentem, hogy újabb információhalmazt zúdítson a nyakamba. a sok tanács mellé ma egy jó nagy adag babaholmit is kaptunk. (ezúton is köszi Viri;-)) szóval végre kézzel fogható dolgok is kerültek a lakásba, kistodinak! először a fejemben rendszerezem az infók sorát, majd szépen kimosom, átvasalom a rugikat, bodykat, pólyákat és még ki tudja mi mindent, ami a táskákban lapul.

aztán fodrásznál is jártam, megszabadultam a sörényemtől, amit az esküvői konty miatt egy évig növesztettem. semmi parával nem járt, szegény Évit (a fodrászomat) jobban megviselte, mint engem;)

sokat ültünk ma, úgyhogy megyek is, mert domborka ütemes rugdosásba kezdett.

                                                                                    

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr39192555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása