feb
6

az első lépéseink a közös úton

Címkék: kép | Szerző: tollpihü | 11:27 am

kicsilánnyal kezdjük megismerni egymást. kisebb zökkenők már adódtak, főként tejci fronton; nem tudom kielégíteni sajnos a mennyiségre vonatkozó igényeit, a minőségre azt hiszem nem lehet panasza - így aztán sajnos tegnap már tápszerhez kellett nyúlnunk.

az éjszakák jól telnek, hiszti csak a teli pelus és az éhség miatt volt. délután nyűgösebb volt mindkét nap, de főként eszünk, alszunk. a fürcsit nagyon szereti, ebben nagyi segít nekük.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Luca-apu megfázott, emiatt az egymásra találásuk, az én nagy szívfájdalmamra még várat magára. én tegnap doktorbácsinál voltam kontrollon, két hét múlva megyek legközelebb. a vágásom egyre kevésbé húzódik, a derekam még igen fáradékony. hiába, furcsa, hogy a kis sózsákot már a karjaimban cipelem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr41327607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bars 2008.02.06. 12:00:41

Mondtam én hogy menni fog :D:D. Jobb lesz majd Mininek egyszer a te megemlékezéseidet olvasni mint az én okfejtéseimet.
Puszillak benneteket!!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.06. 12:23:59

:) gyigyi! hidd el, szívesen olvasgat majd Téged is, mint ahogy nyúzni is nagy lelkesedéssel fog!! Már vártam, hogy Domborka és Dundus után milyen név következik majd. Mini, dobogós lett, első helyezett ;)

Ingrid 2008.02.06. 12:56:22

Istenem, de szépséges kislányod van, Tollpihe!
Sajnálom a tej-kérdést, de ne agyalj ezen, egészítsd ki tápszerrel, ha gond van. Sokan e miatt is stresszelnek, nem érdemes, a legfontosabb a nyugodt, kiegyensúlyozott Anyuka ;)

Puszikák Lucatalpakra :)

RKriszta 2008.02.06. 13:18:07

Tollpihe, de jó hogy végre megérkeztetek. Nagyon várom a beszámolót , mesélj a kórházról, vagy bármiről amiről csak szeretnél. Gyönyörúséges ez a kislány.

cucka 2008.02.06. 14:25:29

Ingridnek maximálisan igaza van, azzal, ha stresszelsz, csak árthatsz a tejtermelődésnek. Próbált minél többször mellre venni Lucalányt, ezzel is segíted a tejtermelődést!

Bújjatok össze nagyokat és ismerkedjetek... ez az időszak erről kell szóljon! :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.06. 17:31:29

persze, csajok nem idegeskedem, csak mégis... még adok időt magunknak, mégiscsak császár volt..
Kriszta, igyekszem írni, ahogy a kisasszony engedi ;)

Bingi 2008.02.06. 18:45:29

Nekem azt javasolták, hogy sok rántott levest vagy tojás levest..tehát olyan levest amiben rántás van egyek és az termeli a tejcsit. Nem tudom, hogy ennek köszönhető-e de van rendesen...egy próbát talán megér;) Drukkolok nagyon! Amúgy meg én is tápon nőttem fel aztán nem lett semmi bajom, úgyhogy ne aggódj:)
Puszi

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.02.06. 20:23:12

szia!
jaj fel ne add a szopizást! tudod én is pár csepp tejjel hoztam haza Barnit a koráról...és tápot evett akkor csak...de minden táp előtt cicire tettem és muszáj volt neki dolgoznia rajta...ma már alig kap tápot, szinte csak anyatejes és már kiütései is vannak a tejcsitől :)))
minden tápszer előtt szopizzon és egyre több lesz a tejcsi!!!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.07. 19:59:17

Bingi, eszem a rántott levest, iszom az alkoholmentes sört, de egyenlőre se több se kevesebb tejcim van. ennyinek is örülök, és bőszen szívattyúztatom Lucát.
Vörösbegy, nem adom fel ;) erőltetjük ezerrel..

Ingrid 2008.02.07. 22:45:32

Drukkolok nagyon, kis kiegyensúlyozott frissmami :) ha nem jön össze, akkor is tökéletes, ügyes és pótolhatatlan leszel a Te Lucádnak!
Párod jobban van már?

Puszi!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.08. 08:00:40

háát, javulgat. még óvatosak vagyunk, de lassan megsögönyezheti a kislányát :) már nagyon várom!!

ágauncsi 2008.02.08. 08:23:25

nagyon ügyik vagytok és Luca gyönyörű kislány!
Luca-apunak jobbulást!
pusz

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.08. 11:49:06

köszi, Ága!! azért van még mit tanulnunk.. puszi mindenkinek! mikor jöttök mááár??

velver · www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.02.08. 20:51:04

Szia Te Drága baba!
Rögtön kiszúrtam, hogy Te egy nagyon fiatal baba lehetsz, és igazam lett.
Úgyhogy megragadom az alkalmat, és gartulálok a szüleidnek hozzád, nagyon jól sikerültél ;)

Tollpihe!
Kilinkelhetsz, de csak ha én is! :)

Veronika

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.09. 08:39:14

köszönjük Velver, Luca nevében is! kilink természetesen oké;)
süti beállítások módosítása