ápr
23

narkolepszia off

Címkék: kép nehézségek | Szerző: tollpihü | 7:11 pm
tudtam én, hogy egyszer visszasírom még a narkolepsziás kis Lucánkat, aki bármilyen helyzetben képes volt elaludni..


a mai napunk igencsak nyűgösre sikeredett, leginkább a karjaimban érezte jól magát, illetve ha valaki szórakoztatta ŐLucaságát. túl vagyunk életünk első fájdalomcsillapítókúpján és a lázmérő lemacizásán (szöveg: a' la Cucka)..
valószínűleg hétfőn beépítették a gyárilag hiányzó nyűgigombot, sírósságot, illetve betettek Luckába egy állandóan újratöltődő duracellelemet. holnap megyünk kontrollra, azt hiszem elkérem a panaszkönyvet.

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr7439136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.04.23. 22:20:29

Ó, szívem! Nálunk is ilyentájt jelentkezett a narkolepszia-off (zseniális cím!) időszak....
Remélem normalizálódik valahogyan... hagyni kell magában ellenni és sírdogálni... azt mondják az okosok...
de én nem tudom, mert buta vagyok és foylton felkapkodom, magamhoz szorítom, szeretgetem....

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.04.24. 07:17:35

Azt hiszem tényleg írnod kell a panaszkönyvbe, vagy kérjél magadnak is Duracellt :) Kérhetsz nekem is ;) néha nagyon jól jönne. Gyönyörű ez a lány!!

Tannita 2008.04.24. 09:02:30

Remélem a kontrollon csupa jó hírrel szolgálnak, és az off gombot is megmutatják, bár biztos vagyok benne, hogy "csak" egy fejlődési ugrás lesz Luca lány életében, és minden visszaáll, ha nem is régi, de egy Lucához méltó kiegyensúlyozott rendbe! :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.24. 10:06:54

Ingrid, képtelen vagyok hagyni én is, aztán most a műtét és a seb miatt méginkább óvom, féltem az erőlködéstől..
Panda, nem kaptam elemet, és Lucából sem vették ki.. tagadnak mindent ;)
Anita, inden rendben volt szerencsére, már bekötni sem kell, nagyon szép a kis sebe. remélem pár nap alatt megnyugszik Ő is.

Bingi 2008.04.24. 13:45:13

Pihü, én nem tudom mi van de Maja is csak kézben van el pár napja, meg ha szórakoztatják. Egyedül most vmért nem hajlandó játszani... Lehet, hogy vmi hisztivírus kapta el őket?:)

Bingi 2008.04.24. 13:46:07

Jajj és nagyon-nagyon örülök, hogy minden rendben van! Puszi a szép pofijára !

Tannita 2008.04.24. 14:39:28

Örülök, akkor csupa csupa jó hír. Éljen a tavasz, a meleg, és a mosolygós Lucalány!
süti beállítások módosítása