okt
2

| Szerző: tollpihü | 5:59 pm

sok idő eltelt, sok minden történt velünk. hatalmasat nőtt kistodi! túl vagyunk a felén, sőt már 23 hete élünk együtt;)

lassan egy hónapja már, hogy a doktorbácsinál jártunk, és még csak három hét múlva kell mennünk. szinte már hiányzik.. jövő pénteken terheléses vércukor vizsgálaton fogunk átesni, és az eredménnyel jelentkezünk a védőnénilél, majd a dokinál. 

domborka egyre izmosabb, nem szereti, ha sokat ülünk. ezt heves dörömböléssel adja tudtomra!

átestem egy megfázáson, az utózöngéjeként egy jókora herpeszem is lett :(

a kívánósságom elviselhető, semmi éjszakai sütés-főzés, és egyebek nem törtek rám ezidáig. sőt kistodi-apunak sem kellett még kovászosuborkáért, vagy krémesért rohannia a boltba. büszke vagyok magunkra ;) magamhoz képest a bálnává válásom sem olyan ütemben zajlik, mint ahogy azt gondoltam. bár messze van még a vége, én rosszabbra számítottam..

és végre tettünk lépéseket kistodi-bútor ügyben is. már csak döntenünk kell.. csak...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr79183792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása