nov
15

29. hét

Címkék: kép 29.hét | Szerző: tollpihü | 5:07 pm

megint egy héttel közelebb kerültünk a nagy találkozáshoz! a mai nap különös jelentőséggel bír, mától számolnom kell a kistodi-mozgásokat, délelőtt és délután egy-egy órán át. van ahol ezt csak a 34-36. hét betöltése után kérik. szóval délelőtt striguláztam, miközben dolgoztam :) délután nagyon fájt a pocim, gondolom a havazás miatt; többen panaszkodtak fejfájásra, izületi fájdalmakra - nálam így jelentkezhetett.. már este is nagyon nyűgi voltam, alig tudtam elaludni, reggel meg felkelni..  

 

kistodi-apu az erdőben járt (aki nem kukás, bár az is szép szakma..;-)), csodaszépen esett a hó; nem győzte küldeni a képeket. mostanra a városban is meglátszik itt-ott, a kocsit egészen belepte a hótakaró.

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr62230198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.11.16. 11:37:33

jaj de szép és jaj de irigy vagyok...nálunk is esett, de még egyáltalán nem maradt meg...merre laktok???? küldjél ide is egy kis havat...
érdekes ez, sima állapotomban utálom a telet, de kismamiként mindig lenyűgöz a havas táj...
de nincs baj ugye? csak rutinból számoltatnak?

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2007.11.16. 14:11:06

a város (közpé-dunántúl) nálunk is latyakos :( a havat továbbküldeném Nektek, mert nagyon megviseli a pocim..
baj nincs szerencsére, csak nagyon alapos dokibácsink van :) tegnap este 108 rúgás után feladtam a számolást ;) viszont délelőtt nem dönt rekordokat. nektek kell majd számolni? mikortól?
süti beállítások módosítása