nov
20

mi van velem?

| Szerző: tollpihü | 4:05 pm

az összes eddig olvasott, várható tünetet sikerült ma produkálnom. reggel egy kis séta után úgy éreztem, hogy szétszakad a hasam. rögtön utána elkezdett fájni a derekam is. semmi görcs szerencsére, csak "sima" szúrás. miután nem szűnt, hazajöttem melóból, holnaptól egyébként is szabin vagyok, így nem volt értelme, hogy ott görnyedezzek. itthon aztán el is aludtam, mire felébredtem egy óra felé járt az idő. megebédeltem, és utána olyan gyengének érztem magam, mint a fene. gondoltam visszafekszem, akkor meg alig kaptam levegőt. biztos találkozott kistodi és a tüdőm. már egy jópár belső szervemmel megismerkedett ;) most már jobban érzem magam, és ez remélem így is marad, mert ideje lenne már végre múltidőben beszélnem a takarításról :)

akárhogy is van, ezek jelzések lehetnek, hogy bizony a héten hármassal kezdjük el írni a betöltött hetek számák, és igaz, hogy van még hátra pár, de a kis hercegnő egyre jobban kitölti a bennem lévő űrt ;)

tegnap ugye azt gondoltam, talán fordul a kisasszony, de a rúgkapálásokból ítélve nem sok helyváltoztatás történhetett odabent. folyamatosan a jobb oldalamon szeretne kikukucskálni még mindig.

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr56235779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása