nov
30

secret

| Szerző: tollpihü | 6:57 pm

ebben a különös blogvilágban ért egy meglepetés. Vörösbegytől érkezett hozzám egy laszti, ami a titkokról szól. egészen pontosan az én hét titkomról:

1. az élet elvett tőlem fontos embereket, köztük a két legfontosabbat. viszont kaptam is "új" rokonokat, és olyan barátságot/okat, ami ugyan nem pótolhatja a hiányukat, de az életemet teljessé varázsolják. ezer köszönet ezért nekik :)

2. ez nem titok, de itt az ideje, hogy mindenki megtudja: én vagyok a legszerencsésebb feleség a világon ;)

3. képtelen vagyok spórolni. ezen nincs mit szépíteni. szerencsére kistodi-apu itt van mellettem :))

4. félek a bogaraktól, és a pókokat sem szeretem. ha bejön a lakásba, műanyag edényt teszek rá, amíg valaki meg nem érkezik a megmentésemre.

5. imádok "forrásban" lévő vízben tusolni, akár órák hosszat is.

6. életem legcsodálatosabb időszaka az elmúlt hét hónap, nehéz lesz ebből az álomvilágból felébredni. talán nem is kell ;)

7. a wc-papír guriga mindig a fal felé közelebbi oldalon kell, hogy tekeredjen. ha nem így van, bárhol megfordítom.

most tovább kellene passzolnom a labdát, igaz? nem sok ismerősöm van a blogvilágban, de azért hátha benéz ide Katalinka és Hanna, és ha már itt járnak, kapják el ezt a lasztit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr86247987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.12.01. 17:54:32

:)))) ki is szaladtam megnézni hogy állnak a wc-papírjaink :))) hát itt fordítottál volna :))) és ha egy multiban a bezárt tartóban fordítva van????????? :))))
a 2. ponthoz külön gratulálok!!!!!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2007.12.01. 19:56:09

a bezárt tartókban általában a fallal párhuzamosan tekeredik a papír ;)köszi a gratut, de biztosan Neked sincs okod panaszra :)

katalinka (törölt) 2007.12.02. 14:15:27

Szia

Nem ertem ezt a jatekot! :) Mit kell csinalni?

Nalunk is forditanal, mindig ugyelek arra, hogy ne a fal fele tekeredjen. De meg nem forditom. :)
Remelem jol vagy! Akkor fekudnod kell, vagy csak sokat pihenned?

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2007.12.02. 14:39:00

szia katalinka!
a te koszorúd is nagyon szép :)
szóval, én is most találkoztam a játékkal, a lényeg, hogy akinek tovább dobják a labdát, annak el kell árulnia 7 titkot magáról. persze nem kötelező ;)
szerencsére nem lettem fekvésre kárhoztatva, csak több pihenést a doki.

Hanna 2007.12.06. 16:26:30

Hat eloszor is a wc papirnak soha nem szabad a fal felol lennie. Mert ha mondjuk a falra odarepul egy rovar (mig en eppen a gurigat cserelem), es odaken a labaival valami piszkot, akkor en azt a kovetkezo wc papir letepesnel nagy esellyel beledolgozom a testembe. Ezert a papirnak mindig kifele kell lennie. (most azt az apro tenyt hanyagoljuk el, hogy oda is raszallhat barmi :-))

Hanna 2007.12.06. 16:40:44

1. Az irodaban fejben tartom, hogy ki nem mos kezet wc utan, es azzal nem fogok kezet, es kozvetlenul utana a kilincset is csak papirral fogom meg.
2. Akiket szeretek, azokra max. 10 percig tudok haragudni. (de ezt nem megmondani nekik!!!!)
3. Maniakusan sporolok es szorom a penzt egyszerre. (bizonyos osszeget felreteszek, az tabu, a tobbit viszont koltom orran-szajan)
4. Utalok segitseget kerni, ha raszorulok, gyengenek erzem magam.
5. Eletfilozofiam: "Az ajtom ejjel-nappal minden pillanatban nyitva all mindenki elott. Az jon be, es az megy ki rajta, aki akar, annyiszor ahanyszor akar. De ha egyszer kimegy, es szandekosan bevagja maga mogott az ajtot, akkor az nem nyilik ki tobbe."
6. Ha ma vege lenne az eletemnek, akkor azt mondanam (elotte persze!), ne szomorkodjon miattam senki, amennyi nekem jutott, azzal mar elegedett vagyok
7. Ha annyira eros lennek, amennyire eros szeretnek lenni, akkor eladnam mindenem, elmennek Azsiaba es csatlakoznek egy szeretetszolgalathoz.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2007.12.06. 17:15:55

jó, ez a wcpapír ügy nem megoldott (de nem ér a falnak!!!) :)

nagyon megtisztelő, hogy megosztottad velem, de mindezt a blogodba gondoltam ;)

Hanna 2007.12.06. 17:55:01

Torlest kerek ;-)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2007.12.07. 09:17:50

nincs törlés, jó lesz még ezen mosolyogni :D
süti beállítások módosítása