jan
16

nem hittem..

Címkék: kép mandarin | Szerző: tollpihü | 1:29 pm

egy lyukas garast nem adtam volna már érte.. kidobni viszont nem volt szívem a rég elvetett, domborkával közösen elfogyasztott mandarin magjait őrző cserepet. így aztán költözött ő is velünk. kistodi-apu nem túl nagy bizalommal pakolta a többi virágunkkal együtt a hurcolóládába. mosolyogtam is; hogyha nem azokról a nagy örömmel bekebelezett mandarinokról lett volna szó, bizony maradt volna a többi márnemférbemajdlegközelebbelhozzuk cucc között. 

alig látható, nekem mégis a legszebb, a tegnap óta, a fény felé nyújtózkodó kis védtelen növényke, aki lám-lám kistodi világra jöttére maga is előbújt, mosolyt csalva az arcomra.

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr84299576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katalinka (törölt) 2008.01.16. 15:30:36

Szia

Ez annyira szep! Biztosan jo nagyra nonek mindketten! :)

Ingrid 2008.01.16. 22:28:56

régen én is ültettem, de sosem hozott gyümölcsöt :) érthető módon persze

viszon szép és illatos levelei vannak!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.17. 10:48:55

remélem szépen megerősödik, és sokáig szemet gyönyörködtet ;)
süti beállítások módosítása