jan
21

tavaszelő

Címkék: kép | Szerző: tollpihü | 12:42 pm

tegnapi sétánk előtt leendő kistodi-nagypapa csodaszépet mutatott a kertben. azt hittem, hogy a napsütésnél jobb már nem is történhet velünk.. dehogynem! kistodi-apu is elkísért az egyre lassabban megtett utcakörömre, és ilyenkor minden háznál elmeséli ugyanazokat, a már sokszor hallott gyermekkori történeteit. szeretem hallgatni.. már tudom, mikor mi következik, de néha fény derül újabb titkokra is.. tegnap nehezen csatlakozott, de ahogy elkezdi a mesét, egyre csillogóbb szemekkel totyog mellettem. no, de ezt az egészet a csodaszép miatt kezdtem. ím:

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr27305715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.01.22. 08:50:07

Nagyon sokat gondolok rátok..tlán már az éjszaka...jó lenne , ha valakit megbiznál aki tudosit majd..

cucka 2008.01.22. 09:00:48

Tessék most már napi rendszerességgel jelentkezni! :)

Ingrid 2008.01.22. 09:23:46

Gyönyörű idő, még szebb természet :) Meseszép várandósságodnak még szebb vége van ezekkel a képekkel....
Várjuk a rendszeres infókat rólatok :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.22. 10:32:33

jövök, jövök, persze! tudósítóról gondoskodtam, remélem boldogul majd ;) (és, hogy ezt most nem olvassa :o)). klassz, hogy velem izgultok, csajok!! puszi

cucka 2008.01.22. 11:06:01

Nekem is nagyon jól esett az utolsó időszakban! :) Tudom, milyen érzés! :)

És természetes, hogy Veled izgulunk! :)

Bars 2008.01.22. 18:32:17

De igenis olvassa!!! És néha még neki is lendül (végre már szupergyors gépén), hogy átnézze a blogozás rejtelmeit. Megjegyzem számomra még bonyolult.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.22. 19:37:29

upsz, lebuktam... nem bonyi :)) örülök, hogy a géped bevált, jó száguldozást!!
süti beállítások módosítása