feb
8

alszi

Címkék: kép gyermekorvos | Szerző: tollpihü | 11:45 am

ma ismét járt nálunk a doktornéni, megemelte a tápszer adagot. a tejci kérdést leszámítva minden rendben van. Luca nagyon jó baba volt, még az öltözködést is egy nyikk nélkül tűrte, pedig ez nem jellemző. rákéreztem a köldök ápolásra, mert a kórházban szerintem erőszakosabban alkoholozták, mint én, de végülis jól kezeltük, és a következő tisztába tevéskor, mire a doktornéni elment, le is esett a köldökcsonkunk. reggeltől mostanáig foglalkoztatott a kisasszony, ilyen sokat még nem volt fennt ezidáig.

szép napos idő van, talán levegőztetünk egy picit, szobán belül. vasárnap pedig átmegyünk ebédelni a nagyiékhoz, ami 4 lépés - felavatjuk a mózest :)

Luca nem alszik ám mindig ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr43331074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.02.08. 19:25:15

ide válaszolok levegőztetés ügyben...ugyanígy kezdtük mint ti, felöltöztettem és rányitottam az ablakot, első napon 5 perc, másodikon 15, harmadikon pedig mentünk babakocsizni, mert ragyogó idő volt, mint pl. ma, mentünk 30 percet, másnap már egy órát...most pedig már két evés között bármerre lehet menni vele...
mi baj a tejcivel? de tedd mindig cicire, mégha utána pótolni is kell!!!!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.08. 19:51:12

csak annyi, hogy kevés. de minden kajcsi cicin indul, aztán jön a pótlás.
köszi a levegőztetős választ :) én is így tervezem, mint te. már úgy várom, hogy nekiinduljunk babakocsival ;)
süti beállítások módosítása