feb
17

ma reggel Lucával közösen néztünk be kis pocaklakó és bababarátaihoz, illetve blogbarátnőimhez. íme a bizonyíték ;):

 

az elmúlt napokban Lucakirálylány megkezdte a vendégfogadást.  ez főként úgy fest, hogy mi, hű alattvalói sürgünk-forgunk, míg ő a mózeskosarában, édesdeden alva fogadja a dícséreteket a rokonoktól, barátoktól. utazótrónként funkcionáló mózeskosara csodákra képes - a legszebb álmai ott érik, és nem a hatalmas kiságyában.

tegnap az aktuális heti gyermekorvosi látogatás során Lucánál lágyék sérvet fedezett fel a doktornő. persze én rögtön bepánikoltam, az esetleges (valószínűleg elkerülhetetlen) műtét miatt, de mindemellett örülök is, hogy ilyen kezdeti stádiumban felfedezte a háziorvosunk, és napokon belül gyermeksebésznek is megmutatjuk, aki a további teendőkről dönt majd. addig is igyekszem nem túlaggódni magam, szerencsére Lucának nem fáj, továbbra is kiegyensúlyozott, nyugodt kisbaba, akinek mostanában mindennél fontosabb, hogy pocakja tele legyen :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr87342381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tannita 2008.02.17. 15:07:38

Igen, tényleg az a szerencse, hogy ilyen korán kiderült, és a Sebész biztos mindenről felvilágosít majd! (Csengének köldöksérve van!)

ágauncsi 2008.02.17. 17:43:18

na végre közös fotó:)
egyre szebb a Luca!

a sérv miatt ne aggódj, ez rutinműtét és jobb minél előbb túllenni rajta; szerencsére ő emlékezni sem fog rá....

Ingrid 2008.02.17. 20:41:51

Milyen szépek vagytok így együtt. nagyon jó a közös fotó!
Ennyire súlyos a sérv, hogy elkerülhetetlen a műtét???? Nagyon sajnálom, remélem nem viseli meg Lucát nagyon...

Puszi a kis puha talpaira

cucka 2008.02.17. 21:18:39

Örülök a közös fotónak én is... szépek vagytok nagyon! :)
Luca leányka meg nagyon érdeklődő a múszaki dolgok iránt ;)
Drukkolunk a köldöksérvvel kapcsolatban és majd értesíts, hogy mi van. És próbálj minél kevesebbet aggódni! Puszik!

Szösszenet · http://haromszosszenet.blogspot.com 2008.02.17. 21:41:55

Nagyon édes Luca baba! Gratulálok hozzá!!! :)

Veronika · http://www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.02.17. 21:48:54

Ez de jó kép!
Anya nagyon emlékeztet egyik ismerősömre, csak még nem jötttem rá kire... De nagyon ismerős az arca....
Jó hamar megkezdtétek a látogatók fogadását, én biztos paramami leszek az első 1-2 hónapban.
Tényleg, mikortól javasolt? Tudtok erről valamit?
Veronika

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.18. 08:37:12

Tannita, és a köldöksérvvel csinálnak valamit?
Ága, persze, de akkor is... :( tuudod, közös fotók meg úgy készülnek, ha valaki lefényképez minket - mint Te szoktál ;) -és hát, így kettesben.. maradt a webcam :D
Ingrid, a sérv súlyosságát még nem tudjuk, a héten megyünk sebészhez. az eddigi infoim szerint csak műtéttel lehet korrigálni, ha egyszer kialakult.. puszi átadva (2db) ;) - és küldünk Helénának is!!
Cucka, igyekszem nem (Veronika szavaival élve) paramami lenni ;)
Szia Szösszenet! köszönjük! benéztem Hozzátok, olyan jó pocakosokat olvasni! télleg hiányzik ilyenkor - sosem ittem, hogy ezt mondom majd ;) kilinkellek, oks?
Veronika, furi, de nekem is ismerős vagy :) a látogatófogadás.. nem akarom túlzottan burokban tartani Lucát, csak edződjön a kis immunrendszre ;) mondom, ezt aztán sétálni meg nem viszem :D

huh, jó hosszú lettem...

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.02.18. 11:06:47

Nekem meg kisbabás blogokat szuper olvasni :) Bár már úgy irigykedem, hogy nekem még heteim vannak hátra :)
Láttam, hogy jártál nálunk :)
Látogatók: Én sem fogom hónapokig bezárva tartani, a rokonok az első 2-3 hét után jöhetnek, kivéve, ha ilyen bacis időszak lesz, mint most .. vagy a baba állapota másként indokolja :)
De szerintem sem kell hónapokig a burok :)
(Anyum bölcsődevezető, sokat tanult erről (is) - őt faggatom mindig)

Tannita 2008.02.18. 13:30:28

Köldöksérv: 3 éves koráig várunk, hátha bezáródik magától. Ha nem , akkor műtét, de egyelőre próbálok nem gondolni erre. hiszen még hátravan majdnem 2 év :O!
"Pontezért" van rólunk is kevés közös fotó. Általában én fényképezek! A jó pillanat pedig nem várja meg a késleltetés funkciót :P :DDD
Látogatók??? dec 23-án mentünk haza a kórházból... szerintetek? Mindenki ott volt 24-én... :SSS
Anita

Bingi 2008.02.18. 14:49:41

Szépek vagytok így együtt és tényleg ne aggódj! Jó, hogy ilyen hamar kiszűrték a bajt és pont emiatt nem lesz baj! :)
süti beállítások módosítása