feb
18

aaaajándék

| Szerző: tollpihü | 1:06 pm

Termék képe Fisher Price Baby Gear 2 az 1ben rezgő babahinta hintaszék | © preissturz.at

tegnap Lucanézőben járt nálunk a Barscsalád. kicsilány végigaludta és ette a látogatás idejét, egy rövidke időt a vendégek megismerésének is szánt azért :) Luca ilyen gyönyörű ajándékot kapott, amit ezúton is nagyon köszönünk az egész családnak!! egy rövid időre, teli pocival kipróbáltuk a csodamasinát - láthatólag elnyerte a kisasszony tetszését is ;)

a védőnő szerint még várjunk a használatba vétellel, Lucus gerince miatt. babás barátnőim, ti mikortól kezdtétek beültetni csemetéiteket hasonló szerkezetbe? végülis nulla hónaptól való használatot ajánl a gyártó.. és hát a hordozók kialakítása is hasonló, nem??

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr42343760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.02.18. 14:51:03

Hát én menten elolvadok! Micsoda vigyor! Eszméletlen a kiscsaj:) Millió puszi a pofijára!

Bingi 2008.02.18. 14:53:57

Te! ez átverés! Ez nem is Luca....vagy mégis?!?! Most jól összezavarodtam:))))))))))))))))))))))))))))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.18. 15:03:13

jajj, nem! Ő nem Luca!! félreérthetően írtam ezt a "láthatólag"-ot.. bocsi! azért a puszikat átadtam ;)

cucka 2008.02.18. 17:21:39

Mi pont 2 hónapos korától, de lehetett volna hamarabb is. Elvileg ezekhez a pihenőszékekhez van egy úgynevezett "újszülöttkori betét", ami azt a célt szolgálja, hogy tartja a gerincét.
Mondjuk picit én is várnék még a használatával, de ez csak egy vélemény! :)
Puszik! :)

Veronika · http://www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.02.18. 21:33:17

Én egy hónapos határidőt olvastam ezeken, de ha arra az van írva, akkor lehet hogy lehet már.
Elvileg ellenőrzik, hogy ne kerüljön rá hamis info, szóval...

Szöszi-Andi 2008.02.18. 21:50:37

Én láttam, hogy ez túlságosan katalógus-kép :)
Meg Luca gyanusan nem így néz ki a fotókon :)
De az ajándék szuper :) Biztos imádni fogja!!

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2008.02.19. 08:52:28

Hűűű Tollpihém! Ez aztán csodás ajándék!!! Nagyon fog Domborka-Lucának tetszeni!! De egy picit várjatok, ha csak valóban nincs rajta feltüntetve, hoyg ici-piciként is használható! :) Puszi nektek!!!!!

Tannita 2008.02.19. 08:58:39

Mi 2 hónapos korától használtuk!! Nagyon klassz ajándék.

Bingi 2008.02.19. 11:45:59

Gyanús volt, hogy nem ő az, mert nagyobbacska is ez a baba. meg úgy más is, de gondoltam hátha a fotó csal...:)
A lényeg, hogy sok-sok puszi!!!!:)
süti beállítások módosítása