feb
28

Levél Lucának!

Címkék: bars | Szerző: Bars | 10:13 pm

Minimanó!

Hófordulód alkalmából gondoltam újra írok pár sort Neked! Remélem egyszer te is olvasod ezeket a sorokat és tudni fogod, hogy ki írt számodra.

Sokáig tartott még sikerült felvennünk egymással a kapcsolatot. Anya hasában töltött idő alatt az utolsó pillanatig tartott, hogy életjelet adj magadról. Mióta kint vagy elindultunk az ismerkedés útján. Jelenleg úgy tűnik, hogy sikerrel. Féltem, hogy ez nem lesz ilyen egyszerű, és remélem, hogy így megy tovább. Már tervezem a közös programjainkat, és ehhez szükség van a te együttműködésedre is. (Ezt azért majd még többször átbeszéljük.)

Minden találkozással egy újabb csodálatos dolgot mutatsz meg magadból. Örülök, hogy láthatom ezeket a pillanatokat, illetve hallhatok róluk nap, mint nap.

Köszönöm Anyának és Apának, hogy átengednek nekem azokra az időkre, amikor ott vagyok és informálnak az újabbnál újabb "tetteidről".

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr16358746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tannita 2008.02.29. 07:35:16

Drága Luca Kisasszony! Mi is nagyon Boldog 1. Hófordulót Kívánunk!
Fantasztikus közegbe érkeztél, de szerintem tudod Te is! :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.29. 08:15:03

:) a levél célba ért, felolvastam Lucának. biztos vagyok benne, hogy érti. kézzel-lábbal magyarázott, de a közös nyelveteken ;) puszi Neked, KINCS ;)!

RKriszta 2008.02.29. 09:07:16

Kedves Luca!
Te is piciből, lassan kicsivé leszel...nagyon boldog perceket kivánok neked a mai napra is..és még nagyon nagyon sok hófordulót..

Ingrid 2008.02.29. 09:13:17

Kicsi Luca! Te nagyon nagyon szerencsés kishölgy vagy! Boldog hófordulót!

Bars, Téged is puszillak! Kivételes barátnője vagy Tollpihének!

cucka 2008.02.29. 11:05:17

Könnybe lábadtak a szemeim... már megint erős szél van a lakásunkba és belefújt valamit... ;)

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2008.03.02. 08:07:12

Kicsit elkéstem de ezt nézzétek el nekem.. de nagyon boldog hófordulót szépséges kicsi lánykátoknak!!!!!!!! Sok boldogságot nektek! :):):):)
süti beállítások módosítása