már
7

szabad"nap"

| Szerző: tollpihü | 10:24 am

a cím nem teljesen igaz, szabad órákat kaptam Lucaputól. mióta megszületett kicsilány már több ilyenben volt részem, és annak ellenére, hogy állandóan az órámat lesem ilyenkor, és sürgetem Barsot, vagy ha egyedül vagyok, akkor csak magamat; mégis feltöltődve érkezem haza. a tegnapi szabim abban különbözött a többitől, hogy magamat leptem meg főként, Luca csak egy ajándékot kapott és azt is Barstól.

Lucapu jól vette az akadályokat, pisikirálynő átöltöztetése is zökkenőmentesen ment, legalábbis a végeredmény (hosszúujjú body+ujjatlan rugi) erről tanúskodott. egy-egy ilyen kimenő után, másnap, Luca általában meglep valami új dologgal. valószínűleg azapu tanítja neki :) ma reggel ezt a látványt sikerült elcsípnem (kicsit homály, mert közben lóbálta is ;)))):

 

 

igen, én is azt gondoltam, hogy véletlen. de kétszer egymás után?? ;)

 

 

 

szóval amellett, hogy nekem is szükségem van ezekre az ellopott órácskákra, kislányunk fejlődéséhez is elengedhetetlenek azapuval kettesben eltöltött idők.

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr73369564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tannita 2008.03.07. 14:32:01

A kis Ügyes! Azapu tud valamit, az tuti. Kettőjük titka :)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.03.07. 20:12:12

pisikirálynő :))))))))))
üzenem apunak, hogy legközelebb a cumi szájba való visszahelyezését tanítsa meg Lucának :)))

Ingrid 2008.03.07. 22:20:25

milyen kis idill :)
Most LucaApu két nőt kell körberajongon nőnapkor ;) Legyen szép napotok holnap, Csajok :)

Bingi 2008.03.10. 08:29:17

Nem-nem, nem véletlen! Maja is ki-beteszi már a cumiját:)) Persze leginkább akkor megy neki ha hason fekszik,de nagyon kis ügyesek ezek a lányok:))
A kimenőről meg regényeket tudnék írni, hogy tényleg mennyire izgul az ember mikor elmegye,de mennyivel frissebb és nyugodtabb lesz ezektől a pár szabad óráktól...
süti beállítások módosítása