ápr
8

lustikánk

Címkék: kép fejlődés | Szerző: tollpihü | 11:55 am

Lucababánk szemlyisége kezd kirajzolódni. korai még messzemenő következtetéseket levonni, de bizonyos tulajdonságai már csalhatatlanul megmutatkoznak.

nagyon megfontoltnak bizonyul, és semmiképpen sem locsifecsi.

miután a hasonfekvést megszerette, órákat képes így aludni, viszont másra ezt a testhelyzetet nem használja. vagyis, a fejét átfordítja, ha kénylemetlenné válik a fekvés, de a fekvőtámaszozást nem preferálja, és így nem is műveli. még őnyúlsága kedvéért sem..

az oldalrafordulásitudományát viszont már megmutatta Lucapunak többször is, én egyszer örülhettem neki ezidáig.

Lucapu az első számú favorit a családból. nagy a szerelem köztük, néha bizony nehéz ezt megemészteni ;)

a fürdés és a víz nagy kedvencei közé tartozik (de ezt már sokszor említettem), és a hozzá kapcsolható nagymama is természetesen élen jár a szeretett családtagok között.

természetesen nagypapa sem maradhat ki a kedvencek sorából - a hovámésztekisnyulacska örök slágerrel egyetemben.

én, egyszerű élelemforrás és udvaribolond, hol a sor élén, hol a közepén és néha a végén is járok. azt hiszem ez teljesen természetes, ugye?? :)

etetéskor, a cumisüveget előszeretettel "simogatja", fogdossa. ujjunkba kapaszkodva irányítja az evést.

továbbra is minden nap valamilyen kis újdonsággal örvendeztet meg minket, kis szeretetgombócunk. egyre ügyesebben, koordináltabban nyúl a felette, előtte lógó dolgok után. örökmozgó duracellnyusziként ütögeti csilingelő játékait, zömében persze még véletlenül, a nagy ficánkolásnak köszönhetően találja el és püföli azokat. s végül, a nagy munka után grillcsirkepózban bedobja a szunyát:

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr74416458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.04.08. 17:25:14

Megenném a grillcsirke egyik combiját:))))
AMúgy nálunk is én vagyok az udvaribolond...párom ma jegyezte meg, hogy micsoda komoly, felnőtt anya vagyok mikor nyújtogatom a nyelvem vagy jobbra-balra mozgatom és közben hangokat adok ki. :D De hát ha Maja ezt szereti:D

Tannita 2008.04.08. 19:35:32

NA igen az Apa kultusz! Nálunk is állandó! Figyeld meg, hogy mennyi minden megmarad majd ezekből a tulajdonságokból. Én is azt hittem, hogy ez majd idővel változni fog, de pl máig fantasztikusan jó alvó.! kopp-kopp-kopp!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.04.09. 14:49:09

mosolyogva olvastam végig ezt a postot, annyira aranyos, de a végén pedig úgy felnyihogtam, hogy sikerült Barnit is felébresztenem...grillcsirkepóz :)))))))))))))) ez hatalmas duma :))))))))))))))
puszi nektek!
ja és Barni is üdvözli a kis menyasszonyát :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.09. 15:55:01

aranyosak vagytok!
Vöribegy, átadom okvetlen! :)))) puszi a kis hercegünknek is:)
süti beállítások módosítása