ápr
28

'természetesen'

Címkék: kép pihü elmélkedik | Szerző: tollpihü | 9:28 am

eddig is szerettem a természetben tölteni szabad perceim, de ez a tavasz más, mint az eddigiek.. valahogy kékebbnek látom az eget, zöldebbnek a fákat, csicsergősebbnek hallom a madarakat és sorolhatnám még mi minden más. de nem is, csak én változtam talán.. figyelmesebb, szemlélődőbb vagyok - a nagy séták, napon ücsörgések, a lelassultabb tempó lehetőséget ad, a körülöttem szaladó világ megfigyelésére. Apusom mondta mindig, hogy Ő el tudná képzelni úgy az életét, hogy szabad perceiben csak ül és figyeli az embereket, a természtet és sosem unatkozna. hiszem, hogy most van ideje szemlélődni, és minket is figyel szüntelen.. és én is ezt érzem mostanában oly sokszor, hogy mennyi megfigyelni való dolog vesz körül bennünket, és mi csak rohanunk, és késve vesszük észre, hogy elnyílt a tulipán és a bimbóját nem is láttuk..


a vasárnapot ismét a szabadban töltöttük, mármár tökéletesre fejlesztve a plédennapzószékensámlinevés tudományát. Luca szerencsére adja magát - néha - extrém ötleteinkhez (pár hetesen irány Szfehérvár, zuhogó esőben uzsgyi lóbrumiért ;)). szóval napsütötte  helyen (szép fehér ruhában.. - from Lovasi), jó levegőn gyűjtöttünk erőt erre a rövidke hétre.

éééés nem utolsósorban Kerianyuék is engedtek Luca csábításának és meglátogattak minket :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr92444904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.04.28. 11:31:07

De egy húron pendülünk újjabban.. én is az erkélyládáimat fotózgatom, ületetk, kint vagyunk a friss levegőn és levezzük a tavaszt... csak másképp, mint eddig :)
Egyébként ez a fotó olyan tollpihés ...

RKriszta 2008.04.28. 12:16:36

húúú, csajok mintha én irtam volna ezeket....

Bingi 2008.04.28. 16:34:20

Teljesen így van, ahogy írtad. Valahogy én is jobban észre veszem az apró és szép dolgokat és bár eddig is elmosolyodtam ha madárcsicsergést hallottam, de most mégis más valami...sokkal türelmesebb vagyok, nem rohanok és ha meghallom a csicsergét akár percekig is ott maradok és hallgatom ahogy bezsélgetnek egymással a madarak.

la 2008.04.28. 18:12:09

a lóbrumi a nagypapának kellett a virágládák aljába, és Lucának nem kellett kiszállnia a több kisebb-nagyobb kupac lóbrumi közé. az eső meg épp akkor nem szakadt, igaz előtte is, utána is. (nehogy l a lelencben végezze, valamelyik lelkes fórumozó bejelentése alapján...:)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.28. 19:11:56

la, pont ilyen vagy napok óta. kekec. az eső esett, mégpedig be a kocsilablakon. ez pedig nem fórum, hanem blog :) és így 1-1 ;)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.28. 19:16:40

Ingrid, Kriszta, Bingi, akkor ezek szerint ez kismamabetegség ;)
jólesett, amit a fotóra írtál, Ingrid :)

cucka 2008.04.28. 19:17:47

:)
Amúgy mostanság mi is ilyen figyelő poziban vagyunk és ez olyan jó! :)))
Örülök, hogy ilyen "csipkelődős" család vagytok! ;) Szeretlek olvasni Benneteket! :)

Ildi · http://www.gurtler.blogspot.com 2008.04.28. 19:51:03

Igaz... De nem csak a kismamák gondolják így... :) Én főleg az ünnepekkor döbbenek mindig rá, hogy észre sem veszem, de már vége is a karácsonynak... Régen annyit készültünk rá, úgy vártuk... Most meg csak a rohanás, munka.

Ja és Tollpihü, a blogomra írt kommentedre: Pestiek vagyunk, de bármiféle ötletet szívesen vennénk. Meghívót sem tudom még, hol csináltatjuk... Bármi ötleted, tanácsod van, várom! ;)

Noémi · http://www.foldanyo.blogspot.com 2008.04.28. 20:34:10

Ez tényleg így van, és sokáig így is marad..tökélyre lehet fejleszteni az apró csodákra való újrafigyelést, amikor aprókád majd fél órát elmolyol egy kövecskével-és te újratanulod a játék, a szabadság és a megállni tudás képességét:)
Talán ezért olyan nagyon jó anyának lenni- túl azon, hogy a babó 2 éves kora körül erősen megsokasodnak az üvöltés pillanatai is:D Az is jó;)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.29. 07:01:41

Cucka, hát megjöttetek? hiányoztál! az uccsó mondatod, kölcsönös ;)

szia Ildi :)! küldök majd egy mélt azt hiszem..

Noémi, ki üvölt? a gyerek vagy én ;)?

Noémi · http://www.foldanyo.blogspot.com 2008.04.29. 16:57:26

Mindketten...:) Valahogy úgy fest ilyenkor az élet, mint egy zajos olasz családban..dolvecita..de klassz:D

Noémi · http://www.foldanyo.blogspot.com 2008.04.29. 19:57:04

akarommondani dolcevita :D

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.29. 20:28:21

:DD szerintem nem várok két éves korig, eléggé olaszos tudok lenni néha ;)
süti beállítások módosítása