máj
3

odafentről

Címkék: kép pihü elmélkedik | Szerző: tollpihü | 3:33 pm

rengeteg kis angyalka üldögél láblógatva a felhőkön és várja az indulást. Luca egy éve döntött úgy, hogy beköltözik az életünkbe; rózsaszín kis poggyászát szorongatva útnak indult. a napokban mondta kistodiapu, hogy apus választotta őt nekünk odafent, a sok kis pajkosszemű aprótalpú közül, és küldte le nekünk Lucát. nagyon jó érzés azt hinni, hogy így volt.

nézve a kapucnialólkivillanó néhamégmostisbandzsító mandulaszemeket, olyan mintha, mindig is itt lett volna velünk.





már a szülőszobán ismerős volt; pont olyan, amilyennek elképzeltem volna, ha elképzelem.. vele lett teljes az életünk. közhelyekkel teli érzésleírós izé ez.. nem is ragozom tovább..

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr8452278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noémi · http://www.foldanyo.blogspot.com 2008.05.04. 02:19:13

ez így olyan, de olyan szép volt, és olyan igaz!!! Amikor Anna megszületett és először éltem át ezt, 30 órás nemalvás-vajúdás után is képtelen voltam aludni, csak néztem..
Merülj el benne, sokszor! :)

Ingrid 2008.05.04. 07:01:02

Biztos vagyok benne, hogy nem véletlenü kerülnek hozzánk a babáink. Luca sem véletlen, hidd el... Én is ugyanilyen lányt képzeltem el magamnak, amilyet kaptam. Nem lehet véletlen.
Gyönyörű Anyák napját Neked Tollpihe!

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.05.04. 10:37:11

Luca jól döntött, nem is találhatott volna jobb családot magának! Tudják ezek az angyalkák, hogy hova kell menniük... Olyan gyönyörű kislány!!!

Tannita 2008.05.04. 14:45:57

Csak hálásak lehetünk Nekik, hogy Minket választanak... :)
Nagyon szép Anyák Napját Kívánok Nektek :)

cucka 2008.05.04. 18:03:00

Az én álmaimban egy rózsaszín habosbabos ruhás kislány élt... aztán megjött Hunor és azonnal tudtam, hogy mindig is Őt vártam... ilyen dolgok ezek! :)
Meseszép Anyák Napját kívánok kedves Pihü! :)

Bingi 2008.05.10. 09:40:31

Hüpp-hüpp...:)
Luca baba annyira szépséges és igen, jól döntött nagyon mikor Titeket választott. Egészen biztos, hogy boldog, szép élete lesz Veletek és Nektek Vele:)
süti beállítások módosítása