jún
19

apukáknapja

Címkék: ünnep | Szerző: tollpihü | 1:16 pm

minden forrás, de komolyan; az általam olvasott újságok, hírportálok mind-mind más napon említik a szerintem kissé giccses, apák napját. nem akartam megemlékezni róla, na nem azért, mert nem fontos az apukák szerpe, hanem azért mert olyan divathullámnak érzem, mint a valentinnapot (ne tessék megvetni..); ám mégiscsak bevésem, mégpedig azért, mert találtam egy rövidke írást a mai újságban, amit véletlenül épp átlapoztam, doktornő érkezésére várva - ami a következő sorral ért véget:

"...egy csöppségnek azért van két keze, hogy az egyikkel édesanyja, a másikkal édesapja kezét fogja."

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr60529028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tannita 2008.06.19. 16:23:27

Tavaly MI megemlékeztünk, de idán valahogy elmaradt. Nem tudom... túlontúl új ez az "ünnep" nekünk! Amúgy én 17.-éről hallottam, pont a házassági évfordulónk... :P De van aki hétvégéhez köti, mint az Anyák napját... hát nem "tom" :|

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.19. 19:56:42

Húúú, nekem is pár napja eszemben volt, még egy szép idézetet is elmentettem Apának, na majd nemsokára... de fogalmam sincs mikor van apák napja :)
Minden esetre Boldog Ünnepet Lucapunak! Szép ez a fotó és igaz az idézet...

Bingi 2008.06.19. 21:54:00

Nagyon kedves az az idézet és a kép is nagyon idilli:)) Jó nagyon, hogy van fotómasinád:))))

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2008.06.20. 07:10:59

Én úgy udom hogy június 3. vasárnapja..

Nagyon szép az idézet:)

Csillus
süti beállítások módosítása