jún
24

Luca ül a fűben

Címkék: kép nélkülem | Szerző: tollpihü | 9:15 pm

amikor vasárnap délelőtt megjelent a telefonom, a Lucaputól érkezett mms, amelyen egyszem lányunk sörösdobozt markol két kézzel; már tudtam, hogy ez a napjuk is jól fog eltelni. és nem csak a sörözés rejtelmeibe nyerhetett Luca betekintést, napközbeni álomországos kirándulások is vártak rá, és ezek mellett még piknikezésre jutott idejük a diófa árnyat adó koronája alatt.

míg én házirabszolgámmal - Barssal (ezúton is köszönet Neki; bár tuudom, hogy utálja, ha mondogatom, de megint rettentő sokat segített ;)), régilakásunkat pucevájoztam; addig kérem ilyen jó hangulatban múlatta idejét Lucalány azapukájával:

és a legfontosabb, hogy a jókedv azóta is kitart, Luca legyőzte a gonosz bacikat, és a hőség ellenére visszaváltozott tündérkévé. a múlt hét szörnyűségeit elfeledte, újra a régi, kiegyensúlyozott kismanó. 

szörnyű volt őt elesettnek látni, és lelkifurdi gyütört, amiért néha türelmetlen voltam vele.  

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr12535107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bingii 2008.06.24. 21:59:11

Nagyon jó megint mosolygósnak látni! REmélem most már nem jön több baci és maradsz ilyen kis édes, vidám baba:) Paukád biztosan nagyon vicceseket mondott ám neked:)
Pihü: néha én is szégyellem magam,mert amikor már mindent kipróbáltam és még mindig sír és sír, bizony én is olykor türelmetlen vagyok. Aztán rámnéz a kisírt piros szemeivel, elenged egy mosolyt és én elolvasd és elsűllyedek szégyenemben...

Anita · http://mosolymano.blog.hu 2008.06.24. 22:25:28

Pótoltam minden elmaradásomat! Hát kijutott Nektek is rendesen! Akkor ez egy ilyen időszak volt?
Hatalmas gratula a szélkakasnak! :D Édesek a fotók nagyon! :)

PandaDorka 2008.06.25. 09:58:03

Puszi tündéri Lucának :) Látszik a képeken, hogy nagyon jól mulattak Apával! (Nagyon szép ez a sárga csíkos napozótok. ) Olyan jó ilyen vidám képeket nézni, nekünk is jobb napunk lesz tőle :)

vorosbegy71 2008.06.25. 15:02:53

de gyönyörűség és örülök, hogy jobban vagy! apa és lánya nagyon jól elvannak, az látható! és gratulálok a forgásokhoz is, nagyon ügyes!
búntudatod meg ne legyen, nehéz egy ilyen időszak minden anyukának, (most mi is átéljük)...fáradtan, tehetetlenül nem olyan a türelmünk!
de vége hála!!!

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.06.25. 20:39:53

De szépek ezek a piknikes képek...
Gratulálunk a forgásokhoz, meg az Apa-lánya idillhez.
Puszi nektek

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.25. 21:22:31

Bingi, én is süllyedek, mint egy hajó.. néha..

Anita, ti sem unatkoztatok, bár azt tettétek volna!

Pandus, remélem télleg szép napotok volt ;)

Vöribegy, de jó! hát volt egy kis időd?

Kriszta, köszi, puszik :)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.06.26. 14:11:10

De jó, hogy meggyógyultál Lucalány, jó látni, hogy megint ragyogsz :)
Sajnos nálam is van, hogy elszakad a cérna. Persze óriási lelkiismeretfurdalás a vége, nem győzök Tőle bocsánatot kérni.

bogyolany 2008.06.26. 14:42:42

Nagyon édes fotók és milyen kis mosolyország Luca :))))
Ti pedig Barssal.... igazi klassz barátnők vagytok :)

nani 2008.06.29. 11:14:11

Nagyon nagyon örülök, hogy Lucalány jól van! Ügyesen legyőzte a bacikat a nagylány!
süti beállítások módosítása