júl
4

straaand!

Címkék: namilyenjó | Szerző: tollpihü | 5:37 pm

az a helyzet, hogy csak szuperlatívuszokban tudnék a családomról beszélni. főként Lucapuról. viszont nem akarom tömjénezni, merazolyanizé. a lényeg a lényeg, hogy tegnap pár órácskát uszodában tölthettem Barssal. az, hogy teljesen feltöltött, és kikapcsolt, ez mind kevés e pár óra jellemzésére.

választhattam volna, aerobik órán való izzadást is, de azt hiszem jól döntöttem, hogy az uszoda mellett tettem le  a voksot. az külön szerencse, hogy volt még időnk napfürdőzni is, de gyors úszás-zuhi-hazarohanással is tökélletesen megelégszem a jövőben. mindenestre, nem hittem volna, hogy idén hamarabb csobbanok a strandon, mint tavaly. nagyon szerencsés vagyok. néha elfelejtem, olyankor majd rúgjatok seggbe, köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr81553560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.04. 22:17:59

Lucapu egy főnyeremény, tartsd meg ;)
Örülök, hogy jól érezted magad!

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.07.05. 13:05:37

Tényleg nagyon rendes Lucaapu..... Biztos klassz volt...

PandaDorka 2008.07.06. 06:50:45

Picit irigy, irigy :) Én is szeretnék csobbani, de ez most nem jön össze. Jó ázást helyettem is :)

lego · http://legocsajok.blog.hu 2008.07.06. 08:09:36

De szuper lehetett!Én is szívesen elmennék egy jót úszni (gyerkőcök nélkül). A nyaralás azt hiszem nem a pihenésről szól majd.:DDDD

cucka 2008.07.06. 22:05:35

Mindannyian így vagyunk ezzel... ;) LucApu meg valóban egy főnyeremény! :) Tessék vigyázni rá!:)))

Bingi 2008.07.07. 08:45:21

Na most kicsit irigy vagyok:D Én is mennék úszni...bár az uszodáktól fóbiám van, mert ami a közelünkben van az folyton tömött és vki mindig olyan tempóban úszik előttem, hogy kész csoda, hogy nem merül el:DDD
Lucapu igazán rendes, figyelmes Apuka és férj....remélem azért beleszokott olvasni a blogodba, had hízzon kicsit a mája:) Kis dícséret a férfiaknak is kell:)))
süti beállítások módosítása