júl
28

díjeső

Címkék: blog díj namilyenjó | Szerző: tollpihü | 10:38 am

no, hát az történt, hogy kitüntettek. biztos, most mindenki bambán néz a képcím láttán, én is azt tettem. egészen biztos voltam benne, mikor korábban erről a díjról egynéhány blogban olvastam, hogy ezt sosem kapom meg. merthogy a kreatívságot sajnos ritkán, vagy egyáltalán nem érzem rám jellemzőnek. annyi ügyes, furmányos anyuka és blogoló garázdálkodik az internet mezején, hogy én messze elbújhatok mögöttük. szóval teljesen nyugodt voltam, hogy ez a díj hozzám eljutni sohasem fog, és ez így is van jól.

aztán persze Pihü tervez, Ingrid végez; és az egyik díjazottja szerény személyem lett. a meghatottság (bár sokan biztos nem tekintik nagy ügynek ezt) kevés szó az érzéseim kifejezésére, hiszen sokat tanultam tőle, és sokszor volt segítségemre, és sorolhatnám mi minden Ő.. szóval jól esik Tőle, na :)

na, de visszatérve a díjra. nem egyszerű ám egy díjazott élete.. főleg, hogy sokan kaptak már díjat, és most nekem is választanom kell kreatívbloggereket. sokan vannak, akiket szeretek, sőt, akiket olvasok, Őket mind szeretem, különben nem olvasnám őket.. így hát nehéz a dolgom, mindjárt kiderül miért, ha bemásolom a teendőim. azt hiszem a bumeráng ittott vissza fog ütni, a felsorolásban talán már lesznek kitüntetéssel rendelkező bloggerek..

Tehát, mit is kell tenni egy kreatívbloggernek:

  • a díj lógója meg kell jelenjen az oldalon a menüsorban
  • az adományozót ki kell linkelni
  • további 5 blogbarátot kell kreatívnak nevezni és kilinkelni
  • a kiválasztottaknak üzenetet hagyni

 

a bumeráng repül:

Földanyónak - aki emlékeim szerint, már volt valakitől kreatívblogger, azonban én is meg kell említsem Őt. egy szürke reggelen tévedtem nemrég blogjára, és csak arra lettem figyelmes, hogy a kávém kihűlt, és én csak olvastam, olvastam, és néztem a szebbnél szebb képeket. azóta követem nyomon cseppet sem unalmas életüket, és hol vele nevetek, hol vele sírok..

Binginek - akinek Majája gombamód fejlődik, köszönhetően a sok odafigyelésnek, foglalkozásnak. sok ötletet adott már, ami a lábam előtt hevert mégsem vettem észre. egyszerű és nagyszerű játékai mindmind nagy sikert arattak nálunk is, köszönet érte :)

Pandának -  aki várva várt babájával igazi meseországot varázsol néha a laptopra. sokszor megríkatott ő is már. és, hogyha kevesebb türelmem van, mint kellene, erőt merítek az ő kitartásából, a hajnali keléseik eszembehozatalával ;)

Bakacsimbának - aki egy vérbeli kis pasit nevelget. sokszor nevettet meg, unalmasnak nem mondható hétközbeni történéseikkel. nincs könnyű dolga, Milánra már sokan szemet vetettek, de jól veszi az akadályokat, jó anyós lesz majd egyszer (egyenlőre úgy tűnik Majának ;))

Legonak - akit nemrég "ismertem" csak meg, ám hamar belopta magát szívembe, frappáns hozzászólásaival, bejegyzéseivel. tapasztalt anyuka már, mégis néha parrantós, de jól áll neki :) sziporkázásaival nemrég elkezdett blogjában találkozhatunk.

és van egy bonuszom is; Ingridnek is visszajár a bumerángom, hiszen Ő volt az első kismama- és babablog nekem. szeretem írásait, Helénáját, lényét, hozzászólásait.

 

a dolgom nem volt eccerű. sokakat megilletne a díj, a felsoroltakon kívül is. a bumeráng megy tovább, remélem minden arra érdemes bloggert eltalál.

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr63589058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.28. 10:55:04

Ezerpusziköszi :) Olvastam már ezt a játékot, de ez így nem ér, mert te lettél volna az egyik díjazottam ;) Remélem úgy is lehet, hogy újra megjelöllek. Gondolom nincs olyan szabály, hogy nem lehet valakit kétszer kitüntetni.

legocsajok 2008.07.28. 11:21:05

Hűűűhaaaaa.:) Azta,könnyes lett a szemem. Ez felér egy RicsárdGííír oszkárral.:DDD Köszönöm,ezer puszi.:)
Na de most legyek okos én mint friss blogozó....Öt???? Már mind foglalt.:DDD Ideje új barátokra szert tenni.:)))

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.28. 11:34:41

Meghatottál szívem! Bár tudom, nem én vagyok itt a porondon a leg frappánsabb jófejebb blog, sőt! Azonban így is jólesik.
És itt és most kijavítom magam: Igenis sokat értesz a blogmotorhoz! Ügyesen kezeled, sokat javultál az elmúlt időkben és tudsz még nekem is újat mutatni :)

Viszont nem látom a logot a menüsorban... segítsek??? :) (bár még én sem tudom hogy kell kitenni....)

Bingi 2008.07.28. 15:01:56

Pihü Drága, ez most tényleg a szívemig hatolt:) Köszönöm, nagyon aranyos vagy:))))

legocsajok 2008.07.28. 16:20:07

Nem azért mert adtad,hanem mert megérdemled ;))))
(remélem nem az utolsó leszek,mert ahogy látom első-második tuti nem:DD)
legocsajok.blog.hu/2008/07/28/tyuuuhaa

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.29. 07:01:18

köszi én is csajok, felesem igaz, annak amiket írtatok ;)

Ingrid, naná, hogy segíts légyszi. nem képzeled, hogy egyedül megoldom? :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.29. 09:07:15

Huh, Cuckának már sikerült, de én is megoldom ;)
Igyekszem, majd észreveszed! :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.29. 09:07:50

Juj! FÉL ÉVES LUCA!!!!!! ISTEN ÉLTESSEN!

legocsajok 2008.07.29. 15:56:43

Te Pihü...blog.hu szakértő! Infózd le,hogyacsudába tegyem ki ezt a bigyót kérlekszépenna.:)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.29. 21:40:39

Először kell az oldaldobozok közé tenni egy HTML dobozt, amibe a HTML kódot írod:

Ez a kód, értelemszerűen a saját blogod nevével illeted és az image-könyvtárba bemásolt fotód nevével illeted.
Aztán pakolgatod, ahová jólesik és elmented.

Remélem sikerül!

Ingrid 2008.07.30. 14:52:21

Nem értem, BEMÁSOLTAM MÁR A KÓDOT:::




Talán így

legocsajok 2008.07.30. 16:44:25

Hát nekem nem akar összejönni.:( Pedig mindent megtettem,amit parancsoltatok!:) Én a bénabéla.:DD

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.30. 17:27:59

Ingrid, hm???

Lego, most nem vagyok, de majd Ingridet megkérjük...

Tannita 2008.07.31. 06:25:06

Hatalmas gratula! Nem véletlenül kaptad, elhiszem, hogy meghaott, az olyan pihüs! :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.31. 07:25:37

A HTML kód elé, amit a file-könyvtárból kivesztek, kell a következő:

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.31. 07:27:15

Klassz! A HTML kódot nem jeleníti meg!!!!!!!

Írjatok mailt ide: info@simoningrid.com és küldöm az instrukciókat fotókkal, egyébbel ellátva.

Noemi · http://www.foldanyo.blogspot.com 2008.08.03. 18:18:40

vegre "szemelyesen" is meg tudom koszonni, es mindazt, amit irtal..nagyon meghatott es jol esett..ujabban kisse szentimentalis kezdek lenni, hiaba, a kor, az evek..:))) ma pl. egy ujsagban lattam egy hirdetest (szepsegverseny, tok mindegy, nem ez a lenyeg) es 16-30 eves LANYOKAT kerestek..az egyetlen erdekes ebben szamomra, hogy 1 eve nem vagyok mar lany...:(((
tehat rajottem, hogy visszavonhatatlanul oregszem, ezert megrikatnak mar ilyen dijak..:)
süti beállítások módosítása