sze
10

már jobban :)

Címkék: kép namilyenjó | Szerző: tollpihü | 8:20 am

háromszoros lekopogás után kijelentem, hogy Lucus tegnap már láztalan volt, az éjszakát átdurmolta. remélem ez ma is folytatódik. bár még fáradékony volt, sokszor aludt keveset napközben, de határozottan jobban fest a kisasszony.

nagyon köszönjük a ránkgondolást, használt ;)

azon töprengtem, hogy ha ez a baci picit késik és a babauszi után robban, biztosan arra fogta volna mindenki, köztük én is, és okolhattam volna magam.. önző módon kicsit örülök, hogy nem kellett azzal összefüggésbe hozni..

Lujzi ügyesen közreműködik a gyógyulásban. orrszívó, kanalas gyógyszer, vizsgálatok, kúpok, hűtőfürcsi, orrcsepp - nem fognak ki rajtunk.

ami döcög, az az evés. egyszerre keveset eszik (ez az étvágytalanság a gyógyszer miatt is lehet), és kanállal nem fogad el semmit. gondolom a kanalas szirup miatt előítéletes (pedig az fémkanállal adom), de előtte is döcögött már.. elég finnyás kiscsaj.. nem tudom, hagyjak-e pár nap szünetet, de azért már olyan nagy ahhoz, hogy állandóan tápit egyen.. egy elvemből pedig nem adok. nem adok neki főzit, gyümit nagylukú cumisüvegből. no, midegy; ez legyen a legnagyobb bajunk. azért, ha valakinek van valami furmányos ötlete szívesen veszem. jó lenne a tápszeradagot leminimalizálni..

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr90656631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.10. 09:47:04

Örülök, hgy jobban van Luca :) Milyen szépen csücsül a földön. Ha a gyógyszer miatt nem fogadja most úgy el a hammát, akkor nem érdemes kihagyni(szerintem), de ha más miatt, akkor igen. Legalábbis nekünk ez nagyon hatásos volt ,mert miután pár napig egyáltalán nem adtam neki a tejen kívül mást, úgy megjött az étvágya a főzelékekre, hogy csak pislogtam nagyokat.

Bingi 2008.09.10. 10:00:00

ÓÓ de jó hír!!! Kopp-kopp, maradjon is így!
Én szerintem hagyj ki pár napot, hátha elfelejti az összefüggést a kanál és gyógyszer között...bár már olyan okos kis fejük van:)
NAgyon drága ahogy csücsül és az a zokni!!!:)

vorosbegy71 2008.09.10. 10:54:22

de örülök, hogy jobban van a kis drágaság!
mikor Barni 3 napig tiszta láz volt, csak tápszert evett, úgyhogy nyugodtan adj neki azt, ha majd jobban lesz, úgyis eszik újra rendesen kanállal! puszi nektek!

Pocakos Macska 2008.09.10. 16:15:58

De jó végre jobb hírre jönni! Sajnos ötletem nincs, gyakran próbálkozni, lehetőleg a kedvenc kajáival...

*Nici* · http://szandibarbi.freeblog.hu 2008.09.10. 18:09:17

Örülök, hogy jobban van Lucus, csak így tovább!!!
Ötletem a kajára sajna nins, mi is így állunk most (bár nálunk ugye még nincs főzi, és hasonlók), alig eszik Barbi is valamit, még az a szerencse, hogy a teát egész jól megissza!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.10. 19:56:33

Jaj, de jó! Innen már csak jobb napokat :)

Gyógypuszik!

legocsajok 2008.09.11. 08:33:39

Én is nagyon örülök,hogy javult Lucus.:) Remélem jó távol van már a piszok T.Gy.... :/

Tannita 2008.09.11. 08:42:58

Örülök a jó híreknek! :) Tippünk, az nincs! :S Csenge kanálmániája minenen felül kerekedett :P! Remélem ez a bibi is gfyorsan megoldódik! :)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.09.12. 15:47:16

jaj de jó! A képen is látszik, hogy határozottan jobban van a drága! Tessék aztán most már teljesen meggyógyulni és nem barátkozni ilyen TGy félékkel!
süti beállítások módosítása