okt
9

krumpli

Címkék: irgumburgum | Szerző: tollpihü | 1:36 pm

miért kell a huszenegyedik században, hangos dudaszó mellett, KRRUMPLÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍT felkiáltással burgonyát árulni? mindezt természetesen nap mint nap akkor, amikor Luc alszik..

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr2705031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.10.09. 15:17:54

Krumplit vegyenek, hagymát vegyenek...ismerős, szerencsére már rég hallottam. Én az állandó fúrástól vagyok már nagyon dühös, persze azt is akkor kell, amikor a gyerek alszik. Mikor máskor?

legocsajok 2008.10.09. 16:45:18

:)))
Nálunk a tápos autó jön minden kedden. "Kényelem és biztonság,meghoztuk a Purinát..." Kapják be....

Amúgy gyerekkoromban alig vártam a nyarat,jöttek a dinnye árusok....Dííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííínnnnnnyyyyyyyyyyyyééééét kiabálással.:D Kint vártuk az út szélén őket...:) Na de az még a múlt század volt.:DDD

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.10.09. 21:58:03

Ha hagymát is kiáltanak, akkor lehet egymás mellett lakunk? :D :D :D
Én is falra mászom tőle .. Alíz rendszerint arra kell hétvégente .. ált. szombaton :S

Anita 2008.10.10. 13:36:51

Ha legközelebb, is ennyire kéri, szerintem nyugodtan vágd hozzá... :$

Bingi 2008.10.10. 22:10:54

Fú itt is van kurmplis-hagymás meg family frostos járgány is...detto akkor mikor MAja alighogy elalszik és naná, hogy egyből fel is ébred rá...

*Nici* · http://szandibarbi.freeblog.hu 2008.10.11. 09:55:54

Szeremcsére mostanában nálunk nem voltak, pedig jellemző... No és ennél már csak a fagyis autó a jobb, mikor meg a ház előtt, és a biztonsg kedvéért 4x is jelez, hogy megjött!

cucka 2008.10.11. 10:20:08

Férjuram egyszer már, egy reménytelenül nehéz éppen elaludt Hunor pillanatban, magyar valóságként a paneldzsumbiból kifutott egy szál alsónaciban az erkélyre és jól elküldte őket valami melegebb vidékre... előtte pár nappal meg én tettem ugyanazt a femilifrosztosokkal... mostanság nem jönnek be teljesen az utcánkba! ;)
süti beállítások módosítása