jan
5

..egy kérés. szárítógép ügyben szeretnék segítséget kérni, tőlem tapasztaltabb errejáróktól. mosó- és szárítógépet egyben, avagy külön? jó-e? mennyire gyűri a ruhákat? mennyire szárítja meg? érveket, ellenérveket fogadnék szívesen, mielőtt beruházunk, illetve nem :) szó szerint.. ;) köszi előre is!

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr4860273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.01.05. 22:54:03

Nekem egyben volt, szerencsére ez már csak múlt idő. nem szerettem, nagyon gyűrte a ruhákat.
Most egy állítható centrifugás mosógépem van és azon is inkább kisebb fokozatra állítom, mert sokkal szebbek a ruhák, ha nincsenek agyoncentrizve, a vasalás is könnyebb.
Bár így is akadnak, akik nagyon szeretik a szárítógépet és jól boldogulnak vele.
Jelenleg az új házikóban új mosógép is lesz, az sem lesz szárítós, sőt! a centrifuga is állítható lesz, hogy használhassam kis fokozaton is.
Ráadásul szeretem a frissen mosott ruhák illatát :)

*Nici* · http://szandibarbi.freeblog.hu 2009.01.05. 23:06:33

Nekem sosem volt, de ismerősnek igen, és nem szerették... állítólag nagyon gyűr, úgy, hogy vasalni is rohadt rossz utána, és az anyagnak sem tesz jót... de ezt csak az Ő elmondása alapján tudom :)

Szöszi-Andi 2009.01.06. 00:11:18

Nekem sincs szárítóm, és mindent gyűrődésgátlós light-centrizős programon mosok, és én is a "friss ruhaillat függők" táborát gazdagítom :)
Imádom az öblítőket is cserélgetni ... olyan szupik vannak ... nekem tuti hiányozna mindez :D

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.01.06. 08:15:13

a fejléc ismét Ingrid érdeme :)

igazatok van, frissruhaillat ügyben, én is imádom. viszont ebben a téli időszakban nagyon nehezen száradnak a ruháink, így az illat odavész.. majd egyszer, a saját kis házikónkban eszembe se fog jutni ez az ötlet, de most megfordult a fejünkben..
vasalni utálok, így én is tökre odafigyelve teregetek, hogy minimalizáljam a vasalnivalót.
no, eddig csak negatív kritika van :)

Tannita 2009.01.06. 08:49:26

Hát erről én sem tudok nyilatkozni.
Klassz is a babatali... mi is szeretjük, ha kicsit a saját korosztályában lehet, állítólag még nincs rá szükségük, hát nem tudom, nem úgy néz ki... :)

Nani 2009.01.06. 11:22:01

Sajna saját tapasztalat nincs, de ismerősök dicsérik minden téren...

Bakata 2009.01.06. 11:46:02

Szia, mi a három gyerekkel már nem bírtuk a teregetést, ezért vettünk. Alaposan körbejártam, és meg is lett az eredménye: IMÁDOM! A Whirpool hatodik érzék szárítógépét vettük meg, mikor berakod a vizes ruhákat leméri a súlyukat és a páratartalmat, kitalálja, hogy mennyi idő alatt tudja megszárítani. Az eredmény magáért beszél, csak kiveszem és hajtogatom a ruhákat. Se nem gyűri, se nem roncsolja őket. Viszont sokat fogyaszt, nagyon nem környezetbarát!!!!

mono10 2009.01.06. 19:51:57

Szia!


Először is Boldog Új évet kívánunk nektek.

És szeretnélek lebeszélni a szárítógépről, mert nekünk a családban van és volt, de rosszabb volt a ruha, mint ha a mosógépből vetted volna ki.

Puszi és Lucának is külön.

Bakata 2009.01.06. 21:00:02

Még annyi, hogy fontos szempont az energiaosztály (B-s a legjobb, szárítógépből A nem is létezik!), ami egyben gép és szárító, arról csak rosszat olvastam, hallottam.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.01.07. 10:20:20

Bakata, köszönöm, hogy írtál! mégfontolgatom... a vasalnivalóm növelését nem nagyon szeretném.. tényleg nem gyűri a ruhákat? mennyi idő alatt szárít?

Mono, köszi, Nektek is! Nálatok milyen gép volt, ami nem jött be? egyben volt a mosógéppel?

snow(flake) 2009.01.07. 19:39:25

úgy tudom hogy a külön szárítógép nagyon jó, sőt vasalni sem kell utána, ahogy Bakata írta.
usa-ban élő barátnők is állítják, hogy ott szinte senki nem vasal, a szárítógép használata miatt.
amúgy nekünk saját kis házikónkban is nehezen száradnak a ruhák ilyenkor télen, úgyhogy oda a csuda öblítő-illat. pedig ezres fordulattal centrifugázom, úgyhogy mindig van egy halom vasalnivaló is. :(((

snow(flake) 2009.01.07. 19:40:10

ja, snow voltam, csak itt nemtom a nick-em átírni. :(

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.01.07. 20:57:11

nah, most akkor hogy döntsek???? wááááhh

Bakata 2009.01.07. 21:21:52

Szerintem azt döntsd el, hogy veszel-e. Ha veszel, ajánlom a mifélénket, már három barátnőm vett utánunk ilyet és szeretik nagyon. Tényleg szépek a ruhák, de az fontos, hogy ahogy kiveszed őket, hajtogasd is. Mi nem vasalunk azóta, egyedül a férjem ingeit, de szerinte azt se kéne:-)
Ez a gép azért jó egyébként, mert attól, hogy "számol" energiatakarékosabb (még így is súlyos nagyon a fogyasztása)és a ruhákat is kíméli.

snow(flake) 2009.01.08. 08:59:33

azért szerintem ha a sima mosás után hozzáadod a vasaló energiafelhasználását, az sem lehet olyan kevés, nem? főleg, ha azt is nézzük, mennyi időt takarít meg az ember. hajrá szárítógép! :D /snow/

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.01.08. 10:23:37

összeül majd a családi kupaktanács a végső döntés ügyében.
ha télleg elmaradhat a vasalás, az szuper :D
Bakata, mennyi ideig szárít?

Bakata 2009.01.08. 17:20:58

@tollpihü: Hát, a leghosszabb eddig és fél óra volt, a legrövidebb fél óra. De mondom, ez függ a ruha súlyától és attól, hogy mennyire vizes.

mono10 2009.01.09. 20:09:02

Külön volt a mosógép és a szárító. De nem tudom a márkáját, de nagyon rossz volt és Manyi sem szerette egyáltalán.

vorosbegy71 2009.01.13. 10:26:49

én is a pozitív tapasztalat táborát erősítem, úgy látom ráfér...lassan 1 éve használjuk az Indesit mosó-szárítógépünket...én nem minden alkalommal szárítok vele, de pl. gyerekruhákat mindig és kb. 1 óra alatt megszáradnak, azonnal kiveszem és összehajtogatom, nekem az illattal sincs bajom, persze ha itt a jó idő, a kerti szárítót használom továbbra is, de én ajánlani tudom...
süti beállítások módosítása