Ingrid jóvoltából, csokorba szedek öt könyvet tavalyról, melyeket jó szívvel lapozgattam. év elején még Lujzibujzi több időt engedett nekem eme hobbimra, a hónapok múlásával már csak elalvás előtt volt lehetőségem álombaolvasni magam.
- év elején, a kismamaként nekikezdett Pelikán ügyiratot (John Grisham) lapozgattam, mely elkísért a kórházba is. türelmem nem lévén (csak a látogatási tilalmon keseregtem és a kevés tejemen ;)) érintetlenül jött haza velem :)
- sokszor lapozgattam, nem kimondottan olvasmányként, sokkal inkább hasznosságként tartom számon: Deákné B. Katalin - Anya, taníts engem! könyvét. soksok színes ötlettel gazdagította a néha szürke hétköznapokat.
- év végén, ajándékként került kezembe az oly sokat vitatott Hogg: A suttogó titkai 2.; szkeptikusan fogtam a kezembe, de kellemesen csalódtam benne (ne kövezzetek meg ;)) -bár még nem végeztem ki :)
- Lucapu unszolására Vámos Miklós: Utazások erotikában című könyvét bőszen forgattam. annyira nem hatott meg, de kétségtelenül, a férfi lélek útvesztőihez ad egy kis fogódzkodót (így kell ezt írni??)
- örök kedvencem az elmúlt évben sem hiányozhatott a palettáról: Márai: Az igazi - Judit ... És az utóhang sok boldog percet hozott esténként
továbbgurítós játék lévén, passzolom: Szössznek, Binginek, Pandának, Snownak, Bakacsimbának (linkjeik oldalt - felébredt a miniterroristanő)
dumcsisarok