jan
9

Ingrid jóvoltából, csokorba szedek öt könyvet tavalyról, melyeket jó szívvel lapozgattam. év elején még Lujzibujzi több időt engedett nekem eme hobbimra, a hónapok múlásával már csak elalvás előtt volt lehetőségem álombaolvasni magam.

  • év elején, a kismamaként nekikezdett Pelikán ügyiratot (John Grisham) lapozgattam, mely elkísért a kórházba is. türelmem nem lévén (csak a látogatási tilalmon keseregtem és a kevés tejemen ;)) érintetlenül jött haza velem :)
  • sokszor lapozgattam, nem kimondottan olvasmányként, sokkal inkább hasznosságként tartom számon: Deákné B. Katalin - Anya, taníts engem! könyvét. soksok színes ötlettel gazdagította a néha szürke hétköznapokat.
  • év végén, ajándékként került kezembe az oly sokat vitatott Hogg: A suttogó titkai 2.; szkeptikusan fogtam a kezembe, de kellemesen csalódtam benne (ne kövezzetek meg ;)) -bár még nem végeztem ki :)
  • Lucapu unszolására Vámos Miklós: Utazások erotikában című könyvét bőszen forgattam. annyira nem hatott meg, de kétségtelenül, a férfi lélek útvesztőihez ad egy kis fogódzkodót (így kell ezt írni??)
  • örök kedvencem az elmúlt évben sem hiányozhatott a palettáról: Márai: Az igazi - Judit ... És az utóhang sok boldog percet hozott esténként

 Flipping pages of a book photo

továbbgurítós játék lévén, passzolom: Szössznek, Binginek, Pandának, Snownak, Bakacsimbának (linkjeik oldalt - felébredt a miniterroristanő)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr41867028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.01.09. 16:27:11

Én pedig köszönöm, hogy eleget tettél :) érdekes könyvek, egyet tuti elolvasok közülük :)

Szöszi-Andi 2009.01.09. 22:42:48

Köszi :) összeszedem a dolgokat, és a nőcisbe leírom :)
süti beállítások módosítása