feb
10

függök

| Szerző: tollpihü | 4:18 pm

Panda kiváncsiskodott, milyen függőséketől szenvedek. csak az "extrémekre" térek ki, mert olyan, mint család, szeretet az alaaaaap :)

- mozgás (ez az alkatomon nem látszik ugyan, de hetente minimum kétszer kell valami dühöngés - fallabda, torna, bicikli, ilyenek..)

- sósra édes, édesre sós (ha csipegetek, márpedig, igen ;))

- kávé (nem sok, de reggel nem múlhat el nélküle)

- fényképezés, olvasás (a kis miniszörnyem elég kevés időt hagy rá)

- valami szóljon (tv, rádió)

 

érdekelne mindenki szenvedélybetegsége, hátha, nem egyedül vagyok pszichiátriai eset. jelen alvásviszonyaimat tekintve, nem állok messze a diliháztól.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr56934928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bongianyu · http://blog.bongor.hu 2009.02.10. 21:59:03

Végre valaki nem internetfüggő :DDD
A "valami szóljon"-t nem mertem bevallani :D (pirulós fejecske)

Szöszi-Andi 2009.02.11. 00:18:40

Ezek teljesen normális függőségek - aranyosak :)
És a mozgás meg látszik .. ne butáskodj.
Ezt én is megírom majd a blogba, jó ötlet!

Bogaram 2009.02.14. 17:46:27

Csatlakozom a sós-édeshez. Imádok például finom csokit enni ropival :-) Jobban kiemeli a finom csoki ízét egy kis elleníz.
A fényképezést nagyon megszerettem, de nem vagyok valami profi benne. Gyakorlás!
A rendzeres testmozgás miatt irigyellek, én nagyon lusta vagyok. Bár mostanában annyira elegem van a szobából, irodából, hogy rendszeresen rángatom a családot levegőre!
süti beállítások módosítása