máj
18

eltűntünk

Címkék: pihü elmélkedik | Szerző: tollpihü | 9:18 pm

nincsen különösebb magyarázat; háttérbe szorult a világháló (is). Luca napközben nem fecsérli az idejét hosszú alvásra, és az a röpke egy óra, ami magamra jut, olvasásra sem elég, nemhogy írásra. sem ide, sem kis blogbarátainkhoz. a helyzet nem hiszem, hogy valaha változni fog, kezdem elfogadni, hogy én egy sosemlemerülő duracellnyuszit kaptam az égtől. egy óra pont elég, hogy igyak két pohár vizet, bekapjak egy falat ebédet, bekapcsoljam a tévét, feltegyem a lábam és elálmosodjak én magam is; és kész. ennyi volt. Őlujzisága ismét talpon, kezdődik a délutáni műszak. többet nem ragozom, jóalvógyerekek anyukái úgysem értik, a többiek meg úgyis ;)

ez volt az ok.

történések pedig vannak, voltak, lesznek, de azt hiszem képtelen lennék mindent bepótolni, mire meg igen, addigra pótolhatnám a mostaniakat..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr131130329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bingii 2009.05.18. 21:38:55

A lényeg, hogy minden rendben van!:) Pár képet azért feldobhatnál;)

cucka 2009.05.19. 09:11:54

Örülök, hogy jelentkeztetek, nálunk is állandó mozgás van, megspékelve egy kis kismamis álomkórral. Úgyhogy a fennmaradó 1-másfél órás, délutáni alvásos időt, ami eddig jutott magamra nekem, mostanában Hunor mellé dőlve töltöm.
Attól még hiányzol ám! ;)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.05.19. 09:24:50

mi is hasonló cipőben... én is rendelkezem 1 db nemtúlsokatalvó gyermekkel:)))

Zsófika Regina 2009.05.19. 14:14:19

Teljesen megértelek.Nálunk sincs nagyon idő.Ami van azt másra fordítom mostanság,

Bongianyu · http://blog.bongor.hu 2009.05.19. 22:57:03

Próbáltad már a pálinkás kenyeret :DDDD De a bölcsit is tudom ajánlani :D. Bogyó megtanult 3 órát aludni ebéd után. Soha nem hittem volna. Bár a pálinkás kenyér egyszerűbb és gyorsabb. Igazán?! Nem tudok mit mondani, mert ezt én is átéltem és élem éjszakákon át :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.05.22. 22:21:02

annyira nem gáz a helyzet, de időm az továbrrasenemsok :) kép lesz, lenne, ha nem éppen állandóan hátulról látnám Lucát, illetve, ha nem, akkor rajtam lóg ;)

RKriszta 2009.06.01. 18:51:19

Drága, isten hozott a klubban . :-)
Azt nem tudom, aki folyton ir, hogy csinálja??? Csodálom őket.
süti beállítások módosítása