feb
20

az első autókázás

| Szerző: tollpihü | 8:19 am

tegnap reggel - miután megtömtük Luca bendőjét - elindultunk Győrbe, megmutatni kicsilány sérvét egy doktorbácsinak. ha nem kórházba kellett volna mennünk (mert ez a tény picit beárnyékolta és izgatottá tette a lelkem..), csodaszép napot tudhatnánk magunk mögött. Luca az odautat végigaludta, a vizsgálatot pedig éberen szemlélve, a nővéreknek mosolyokat szórva (na, jó még nem tudatosan..) tűrte. maaajd gyorsan lepisilte a doktorbácsit és már végeztünk is :) még egy gyors ringatásra kikapták a kezemből a nővérkék, aztán mentünk is gyorsan a folyosón izguló apuhoz. 

Lucus sérve nem túl nagy, de mindenképpen műteni kell. áprilisra kaptunk időpontot, és ha minden a tervek szerint alakul, csak egy éjszakát kell kórházban töltenünk, és már jöhetünk is haza.

csodaszép idő volt, a babakocsi sajnos itthon maradt (azapu miatt ;)) - így aztán csak gyors bébihordozós levegőzésecske volt. hazafelé már igencsak éhes volt Luca. több tonnányi eledelt vittem magunkkal (sosem lehet tudni..), de úgy  döntöttünk, elindulunk - jobb lesz itthon a hintaszékünkben ebédelni, és fincsi anyattejjel kezdeni.. ahogy az autó elindult, Lucus elaludt, és egészen a városjelző tábláig békésen szundizott.

este nekem kellett doktorbácsihoz kontrollra menni (kicsilány itthon maradt azapuval és a mamával). VEZETTEM végre autót!! december óta nem volt benne részem, egészen embernek éreztem magam ismét.. Bars is eljött velem, régen voltam már ilyen felszabadult, naggyon sokat nevettünk :) gyorsan végeztünk, így utána még vásárolni is ellógtunk. kicsit lelkifurdim volt, de mentségemre szolgáljon, hogy főként Lucababának vettem dolgokat. azapu is örült, régi tollpihüénem viszontlátásának. no, de mikor hazaértem, két meggyötört ember fogadott ;) Lucakirálylány foglakoztatta azapu névre hallgató udvaribolondot, és a mama nevű szakácsot, aki fürdőmesterként, szobalányként, és ezer más személyzeti tagként is funkcionál. történt ugyanis, hogy kislányunk eddigi, cseppet sem kevés tejcsiigénye a tegnapi napon ismét nőtt. így aztán több felvonásban igyekezték farkasétvágyát csillapítani, sajnos sikertelenül :) megnyugvást csak a fürdés, és az azt követő vacsi (főként anyatejes) hozott. miután jól belakott, álomba beszélgette magát, és hat azaz HAT, igen jól írom 6 órát aludt egybefüggően. így aztán mi is ;) éééés még csak három hetesek vagyunk. olyan büszke vagyok rá!!

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr21345802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RKriszta 2008.02.20. 09:24:41

Sajnálom, a mútétet, de gyorsan túl is lesztek majd rajta és mindn rendben lesz vele.A kiruccanásod pedig tök szuper, miket vettél a kis pöttömnek??

Ingrid 2008.02.20. 09:34:24

Gratulálok a hat órás alváshoz! Ilyen Helénának is volt az első időkben ;) aztán változó, de többnyire jó alvó lett belőle :)

Műtétet sajnálom... úgy tudom, hogy nem minden esetben kell műtét... van valamilyen tapasz is, amit rátesznek... erről nem hallottál?

Vásárlás szuper dolog, főként babaruhaosztályon... mostanában én is itt léem ki káros szenvedélyem ;)

Puszillak régi Tollpihü :)

Szöszi-Andi 2008.02.20. 10:13:44

Én is sajnálom a műtétet, de rutin dloog, nem lesz baj :) És gyorsan túllesztek rajta ;)

Jajjj .. már én is alig várom, hogy vezethessek!!! Itt dekkol a kocsima ház előtt, de nem merek beülni .. mert Alíz néha úgy mutatványozik odabent, hogy veszélyes lenne...

Miket vettél??

Lucára meg elhiszem, hogy büszke vagy, nagyon okos kiscsaj ;) :D Az alvás szuper ... a család-ugráltatás meg alap :D

Tannita 2008.02.20. 10:59:46

Itt voltaok Győrben??? De jó lett volna tudni róla. Sajnálom, hogy műteni kell, de biztos minden oké lezs majd!
És ne legyen lelkiismeretfurdalásod! :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.20. 12:07:31

Kriszta, úgy legyen!! betankoltam pelenkából, popsitörlőből, és vettem egy hétdarabos bodyszettet. no, meg nem tudtam ellenálni, egy kis szoknyás együttesnek. olyan ügyes volt Luca tegnap, hogy mindenképpen megérdemelte az első kis szoknyás kollekcióját :) aztán megleptem magamat is hajpántokkal - ezek most a gyengéim..

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.20. 12:10:43

Ingrid, pedig kezdtem elbízni magam, hogy mostantól minimum hat órát alszunk éjszakánkánt egyben ;) na jó, nem ám; de azért bizakodó vagyok, hogy van remény :)

tapaszos megoldásról nem hallottam. annyira félek a sérv kizáródásától, hogy nem is bánom a műtétet, ha ez a megoldás. csak addig is rendben legyen minden, és neki ne fájjon!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.20. 12:13:45

Andi, én nem értem el a pedálokat :D 157 cm vagyok, és hát a hasam, elég nagyra nőtt :D

ja, az előbbi felsorolásból kifelejtettem, hogy vettem zoknikat is (csúszásgátlóval - Cucka is Ingrid után szabadon - nehogy hanyatt essen Luca a nagy rohangálásban..)

meglátod, nagyon jó lesz majd ismét vezetni :) apró örömök az életben!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.20. 12:16:17

Tannita, győriek vagytok? (sajnos) megyünk még.. egyeztethetünk ;)

Ingrid 2008.02.20. 12:24:28

nyugodtan bízd el magad! Ez azért előrevetíti, hogy jó alvó lesz Luca. A kislányok amúgyis jobb alvók, mint a fiúk ;)

Veronika · http://www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.02.20. 16:19:17

Körüzenetem:
A blogspotos naplóm már cska meghívóval érhető el, ha igényt tartasz rá, kérlek írj egy e-mail a velver@freemail.hu címre, anélkül nem tudod majd olvasni.
Köszönöm az eddigi érdeklődését - számítok rá továbbra is! :)
Veronika (Domino a pocakban)

Tannita 2008.02.20. 17:50:45

Akkor ezt meg is beszéltük! :) Feltétlenül egyeztetünk ;)!

Bingi 2008.02.21. 12:07:42

Kár, hogy nem úsztátok meg a műtétet,de legalább "csak" rutin dolog, úgyhogy ne aggódj..na persze, tudom...könnyű ezt mondani...
Lucusra tényleg nagyon büszke lehetsz! Igazán okos kislány és olyan szééééééééép is!!!!!
AMúgy a levegő ilyen csodákra képes, hogy 6óra alvás;)))
süti beállítások módosítása